سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم ملی بوکس

از ارمنستان دست خالی برنمی‌گردیم/ امیدوارم مشکل سه بوکسورمان حل گردد

اکبر احدی گفت: برای حضور در مسابقات جهانی ارمنستان تمرینات فشرده ای را پشت سر گذاشتیم و با توجه به اینکه رسیدن به مدال در این رقابت ها سخت است اما دست خالی برنمی‌گردیم.

اکبر احدی سرمربی تیم بوکس جوانان کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: آخرین مرحله اردوی تمرینی مشت زنان جوان کشورمان به منظور حضور در مسابقات جهانی بوکس که 5 آذرماه به میزبانی ارمنستان برگزار می‌شود با حضور 15 بوکسور عصر روز گذشته سه شنبه 16 آبان ماه در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار کردیم و این اردو تا اعزام به ارمنستان ادامه خواهد داشت،

وی افزود خوشبختانه ملی پوشان جوان کشورمان در این 6 مرحله اردوی آمادگی در شرایط بسیار مطلوبی از لحاظ جسمانی و روحی قرار گرفتند و بالاتر از انتظاری که داشتیم توانستند خود را نشان دهند.

احدی در ادامه اظهار داشت: متأسفانه حضور تیم جوانان در اردو مسابقات بین المللی پیش از حضور در رقابت های جهانی ارمنستان لغو شد و تیم بی تجربه ایران بدون حضور در میادین بین المللی راهی جهانی می‌شود که در این ساله کار را برای ما سخت خواهد کرد، این امر تنها مشکل ملی پوشان کشورمان است که بدون تجربه باید وارد رینگ جهانی شوند.

وی ادامه داد:‌ بهر حال اگر چه کار سختی پیش رو داریم اما من به شاگردانم اعتماد کامل دارم و امید بسیار دارم که بتوانیم در این رقابتها دست پر برگردیم و بتوانیم در برخی از اوزانمان مدال کسب کنیم.

سرمربی تیم بوکس جوانان در خصوص اعزام نفرات به مسابقات جهانی اظهار داشت: با نظارت مسئولان و کادر فنی برای حضور در مسابقات جهانی ارمنستان قصد داشتیم با اوزان کامل حضور داشته باشیم اما به دلیل مشکلات در صادر نشدن روادید 3 بوکسورمان فقط نام 7 بوکسورمان به IBA ارسال کردیم که در حال حاضر هم با رایزنی با مسئولان IBA میخواهیم نام 3 بوکسور دیگرمان هم به جمع 7 بوکسورمان اضافه کنیم تا با نفرات کامل عازم این مسابقات شویم.

وی افزود:‌ حضور آرش قویدل، احسان خدایاری، مبین کهرازه در این مسابقات برایمان بسیار مهم است چرا که آنها جزء بهترین مشت زنانمان هستند و امید کسب مدال از سوی آنان بسیار زیاد است، امیدوارم با تلاش مسئولان فدراسیون و کمیته ملی المپیک هر چه زود تر مشکل این 3 بوکسور جوان کشورمان بر طرف گردد و آنها بتوانند تیم بوکسی را در این مسابقات همراهی کنند.

وی در خصوص مسابقات جهانی ارمنستان بیان داشت: مسابقات جهانی چه در بخش بزرگسالان و جوانان در سطح بسیار بالایی برگزار می‌گردد چرا که در این مسابقات بهترین های بوکس دنیا شرکت می‌کنند برای کسب عنوان قهرمانی با تمام وجود مبارزه خواهند کرد.

در این مسابقات کار بسیار سختی را پیش رو داریم بطور حتم حریفان بسیار قدرتمندی مقابل ملی پوشان کشورمان حضور پیدا خواهند کرد اما ما نیز امید بسیار داریم و با توجه به اعتماد به نفس بالایی که شاگردانم دارند زنگ تفریحی برای آنان نخواهیم بود.

احدی در پایان خاطر نشان کرد: تمام سعی خود را کرده ام تا بتوانیم تیم خوبی را مهیا کنم تا پشتوانه محکمی برای تیم بزرگسالان کشورمان باشند./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.