قطع همکاری استکی با تیم ملی بوکس جوانان

علیرضا استکی، مربی بدنساز تیم ملی بزرگسالان که از سوی مسئولان فدراسیون و کادر فنی برای حضور در تیم ملی جوانان دعوت شده بود پس از یک روز، وی همکاری اش را با این تیم قطع کرد.

علیرضا استکی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ هفته ی گذشته از سوی سر مربی تیم جوانان اکبر احدی به همراه غلامرضا کریمی دعوت به همکاری نشدیم که پس از یک روز حضور در این تیم و نبودن شرایط کاری دلخواهم از این تیم جدا شدم و قطع رابطه کاری را با آنان اعلام کردم.

وی ادامه داد: یک تیم نیازمند یک مربی بدنساز است اما در تیم ملی جوانان، من به همراه مربی بدنساز اسماعیل محمدی ملی پوشان را تمرین می دادیم که به دلیل تمامی تمرینات و نبودن شرایط مناسب اردوی تیم ملی را ترک کردیم چرا که کاری از پس من بر نمی آمد.

علیرضا استکی در خصوص تغییر و تحولات فدراسیون بوکس اظهار داشت: معتقدم استفاده از نیروی جوان در فدراسیون بوکس خیلی خوب است اما نباید این نکته را نیز فراموش کنیم که مهره هایی که سالها برای تیم بوکس زحمت کشیدند را به راحتی از دست بدهیم.

وی افزود: حضور روح اله حسینی به جلی اردلان در سمت دبیری فدراسیون به حرکت مناسبی است اما باید این روند تغییرات باید به تدریج صورت گیرد و حسینی در کنار اردلان می تواند در فدراسیون متمرکز تر باشد.
فدراسیون بوکس نباید از تجربیات گرانقدر ناطق نوری، مقصودی، نهرودی، اردلان بگذرد و باید در کنار آنها از جوانان بهره ببریم.

استکی در خصوص عملکرد نهرودی سر مربی تیم ملی بزرگسالان اظهار داشت: نهرودی از بزرگان خانواده بوکس است و نباید به راحتی از وی بگذرند تیم ملی بزرگسالان باید در کنار وی از مربیان جوان بهره بگیرند./مح
برچسب ها: مربی ، بدنساز ، استکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار