سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دواتگري خبر داد:

سفر اعضای کمیسیون امنیت‌ملي به قطر و ترکیه برای پيگيري آزادی ایرانیان در سوریه

یک عضو کمیته پیگیری‌ وضعیت گروگان‌های ایرانی در سوریه، از سفر هفته آینده برخی از اعضای این کمیته به قطر و ترکیه برای رسیدگی برای آزادی گروگان‌ها خبر داد.

مهدي دواتگري نماينده مراغه و عجب‌شير در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: اعضای کمیته منتخب کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برای پیگیری وضعیت گروگان‌های ایرانی در سوریه متشکل از منصور حقیقت‌پور، فتح‌الله حسینی، جواد کریمی قدوسی، ابراهيم آقامحمدي و بنده هستند.

وي در ادامه افزود: قرار است  آقامحمدي، حقیقت‌پور و کریمی‌قدوسی اواسط هفته آتي برای پیگیری آزادی گروگان‌های ایرانی در سوریه به دوحه و آنکارا سفر کنند.

عضو كميسيون امنيت‌ملي با بیان اینکه در این سفر با مسئولان پارلمانی و اعضای کمیته‌های امنیتی دو کشور قطر و ترکیه دیدار خواهد شد، تصريح كرد: هدف اصلی اين سفر پیگیری آزادی 48 زائر ایرانی ربوده‌شده در سوریه است اما در مورد گروگان‌های تکنسین ما در سوریه نیز رایزنی‌هایی انجام خواهد شد.

دواتگري افزود: بیشتر تلاش ما بر روی بحث آزادی زوار ایرانی است چرا که بر اساس اطلاعات رسیده به ما تقریبا آزادی تکنسین‌های ایرانی حل شده است و انشاءالله آنها به زودی آزاد می‌شوند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین خاطرنشان کرد: طبق اطلاعات رسیده، تمامی زائران ايراني ربوده‌شده در سوریه سالم هستند و خطر تهدید جان آنها رفع شده است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: سفر ، سوریه ، قطر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.