سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در مراسم معارفه استاندار جديد صورت گرفت

تشريح اقدامات دولت‌هاي نهم و دهم در خراسان رضوي از زبان وزير كشور

وزير كشور اقدامات دولت‌هاي نهم و دهم در استان خراسان رضوي را تشريح كرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني وزارت كشور، مصطفي محمدنجار وزير كشور در مراسم توديع و معارفه استاندار خراسان رضوي گفت: استاندار خراسان رضوي نزديك به 3 سال در اين استان خدمت كرد و احترامي كه مردم اين استان براي وي قائل هستند ناشي از روحيه خدمتگزاري وي نسبت به مردم خراسان رضوي است.

وي در ادامه افزود: صلاحي جزء افتخارات و سرمايه‌هاي دوران 8 سال دفاع مقدس نيز هست و از اين لحاظ براي بسياري از مديران اجرايي كشور از جمله بنده يك الگو محسوب مي‌شود.

نجار همچنين با اشاره به انتخاب فروزان‌مهر به عنوان استاندار جديد خراسان رضوي يادآور شد: وي نيز در دستگاه‌هاي مختلف اجرايي كشور داراي سوابق بسيار درخشاني هستند و بر اساس معيارهاي دولت خدمتگزار براي جايگزيني آقاي صلاحي مناسب تشخيص داده شده‌است.

نجار در ادامه با اشاره به اقدامات دولت و استانداري خراسان رضوي بيان كرد: در طول دوران خدمت دولت نهم و دهم اقدامات بي شماري در اين استان انجام شده است.

وزير كشور گفت: تعداد شهرك‌هاي صنعتي و همچنين ارزش صادرات خراسان رضوي افزايش چشمگيري داشته و در زمينه‌هايي مانند توليد محصولات زراعي و همچنين سطح زير كشت اراضي آبي و ديمي نيز پيشرفت خراسان رضوي قابل ملاحظه بوده است.

وي تصريح كرد: 5 بيمارستان مجهز كه جزء پروژه‌هاي مهر ماندگار است در خراسان رضوي احداث شده و همچنين 1000 واحد مسكوني براي معلولان اين استان در نظر گرفته شده است.

نجار خاطرنشان كرد: 2 هزار ميليارد تومان به بنگاه‌هاي زودبازده خراسان رضوي تزريق شده است و از مجموع 118 هزار واحد مسكوني مهر كه براي اين استان در نظر گرفته شده بود نزديك به 20 هزار واحد افتتاح شده و 13 هزار واحد ديگر نيز در دست افتتاح است.

وزير كشور ادامه داد: در مجموع 438 مصوبه سفرهاي استاني در خراسان رضوي اجرايي شده است.
وي در پايان عنوان كرد: اعتبارات دهياري‌هاي خراسان رضوي به 43 ميليارد تومان افزايش پيدا كرده و 20 منطقه نمونه گردشگري نيز در خراسان رضوي توسعه يافته است.
انتهاي پيام/س2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.