سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادستان عمومی و انقلاب مشهد تأکید کرد

ضرورت ارتقاء دانش حقوقی و قضایی قضات

دادستان عمومي و انقلاب مشهد گفت: پیچیدگیهای مسائل جامعه امروزی ضرورت مطالعه به روز و افزایش توان علمی و نیز ارتقاء مستمر دانش حقوقی و قضایی قضات محترم را صد چندان کرده است.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران،  غلامعلی صادقی که در جمع مسئولان قضایی و اداری دادسرای عمومی و انقلاب مشهد سخن می‌گفت با تأکید بر ضرورت ارتقاء مستمر دانش حقوقی و قضایی قضات اظهار داشت: پیچیدگی‌های مسائل جامعه امروزی ضرورت مطالعه به روز و افزایش توان علمی و نیز ارتقاء مستمر دانش حقوقی و قضایی قضات محترم را صد چندان کرده است.

وی با اشاره به کسب عنوان برتر در رشته حقوقی جشنواره فارابی توسط عبدا... خدابخشی قاضی مشهدی گفت: جشنواره فارابی به عنوان یک جشنواره علمی بین‌المللی معتبر وظیفه شناساندن نخبگان در رشته‌های مختلف علوم انسانی را در کنار سایر کارکردها بر عهده دارد و کسب عنوان برتر در رشته حقوق توسط اين قاضی دادگستری مشهد نشان دهنده پویایی علمی قضات محترم مجموعه قضایی است.

صادقي با تقدیر از زحمات دادیاران ، بازپرسان، قضات وکارکنان دادگستری افزود: موفقیت‌های کسب شده توسط دادگستری استان در سایه مدیریت ریاست محترم کل دادگستری استان و تلاش بی‌وقفه و مخلصانه قضات و کارکنان و پشتیبانی و همراهی خانواده‌های صبور و بردبار آنها میسر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مشهد با تبریک کسب این عنوان توسط قاضي خدابخشی ابراز امیدواری کرد که روند روبه رشد مجموعه قضایی باتلاش، همت و پشتکار ادامه یابد.

انتهاي پيام/پ3
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.