سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بدمستی افسران آبروی آمریکا را جلوی دشمن قدیمی‌اش برد +عکس

این ناو آمریکایی در ماه سپتامبر بازدیدی 3 روزه از بندر روسی " ولادیوستوک " در غرب این روسیه داشته است که در این مدت این جرائم از افسران فوق سر زده است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، فرمانده و چندین افسر ارشد یک ناو محافظ نیروی دریایی آمریکا به دلیل مستی و رفتار خارج از نزاکت  در هنگام توقف در بندری در روسیه از سمت خود برکنار شدند.

ناخدا " ژوزف ائی. دالراک " فرمانده ناو محافظ " یو اس اس وندیگریفت " به همراه افسر اجرایی و همچنین افسر سر مهندس ناو به دلیل وقوع بی انضباطی ناشی از مصرف الکل و عدم توانایی در رهبری پرسنل تحت فرمان خود توسط فرماندهی ناوگان هفتم نیروی دریایی آمریکا در منطقه اقیانوس آرام از خدمت برکنار شده اند.


فرمانده ژوزف ائی. دالراک

بر اساس اعلام رسمی نیروی دریایی، دو نفر دیگر از پرسنل این ناو نیز به همین دلیل از خدمت کنار گذاشته شده اند که به دلایلی نیروی دریایی آمریکا امکان افشاء نام آنها را ندارد. این ناو آمریکایی در ماه سپتامبر بازدیدی 3 روزه از بندر روسی " ولادیوستوک " در غرب این روسیه داشته است که در این مدت این جرائم از افسران فوق سر زده است.


ناو محافظ " یو اس اس وندیگریفت "

نیروی دریایی آمریکا با اعلام این خبر اضافه کرده است که در حال حاضر افسر دیگری فرماندهی این ناو را به عهده گرفته و افسران خاطی نیز به آمریکا باز می گردند تا به جرائم آنها رسیدگی شود.

نیروی دریایی آمریکا به صورت دقیق به جرائم مرتکبه توسط افسران خود اشاره نکرده است اما به نظر می رسد افتضاح به وجود آمده به خاطر آنکه در روسیه یعنی رقیب و دشمن قدیمی آمریکا اتفاق افتاده بیشتر باعث شرمساری این کشور شده است .

در حال حاضر این ناو آمریکایی در سواحل گوام در اقیانوس آرام قرار دارد و پس از اتمام ماموریت به بندر ساندیگو در کالیفرنیای آمریکا باز خواهد گشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.