سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاكري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اصلاح‌طلبان قصد زنده كردن اصلاحاتي را دارند، كه سال‌ها پيش مرده است

عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: موضع‌گيري‌هاي اخير اصلاح‌طلبان نشان مي‌دهد كه آنان روياي بازگشت به نظام، بدون پرداخت هزينه‌هاي فتنه 88 و 78 را در سر مي‌پرورانند.

صديقه شاكري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با بيان اينكه اصلاح‌طلبان به دنبال بازگشت نظام هستند، اظهار داشت: موضع‌گيري‌هاي اخير اصلاح‌طلبان نشان مي‌دهد كه آنان روياي بازگشت به نظام، آن هم بدون پرداخت هزينه‌هاي فتنه 88 و 78 را در سر مي‌پرورانند.

عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي دولت وحدت ملي را همان دولت اصلاحات دانست و ادامه داد: دولت وحدت ملي مساله جديدي نيست و اهداف دولت اصلاحات را دنبال مي‌كند.

وي تصريح كرد: اصلاح‌طلبان چند سال قدرت داشتند و زمينه خدمت به مردم، براي آنان فراهم بود اما به جاي خدمت به مردم به دنبال براندازي بودند، بنابراين مردم اجازه بازگشت به اصلاح‌طلبان را نمي‌دهند.

شاكري با اشاره به اينكه اصلاح‌طلبان امتحان خود را پس داده‌اند، اظهار داشت: اصلاحات حرفي براي گفتن و برنامه‌اي براي ارائه كردن به مردم ندارد و با فضاسازي و غبارآلود كردن فضا، قصد بازگشت به عرصه سياسي كشور را دارد.

عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي با بيان اينكه اصلاح‌طلبان قصد زنده كردن اصلاحاتي را دارند، كه سال‌ها پيش مرده است، خاطر نشان كرد: اصلاح‌طلبان در صورت بازگشت به نظام مجددا اقدامات براندازانه خود را تكرار مي‌كنند.

انتهاي پيام/پ3

برچسب ها: وحدت ، ملی ، اصلاحات ، بازگشت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.