سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نتانياهو:

جلو ورود مهاجران غيرقانوني از مرز مصر را گرفته ايم

بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي گفت اين رژيم جلو ورود غيرمجاز مهاجران آفريقايي از مرز مصر به اسرائيل را گرفته است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاري رويترز ؛ بيش از شصت هزار مهاجر آفريقايي در سال هاي اخير در جستجوي کار وارد اسرائيل شده اند. ورود اين گروه از مهاجران موجب نگراني از بر هم خوردن نظم عمومي ترکيب جمعيتي اسرائيل شده بود .

تل آويو در واکنش به اين مهاجرت ها يک حصار مستحکم ميان اسرائيل و شبه جزيره سيناي مصر کشيد که نيروهاي گارد مرزي نيز در نزديک آن گشت زني مي کردند.

نتانياهو روز يکشنبه در کابينه گفت 54 مهاجر ماه اکتبر از مرز عبور کردند که همگي بازداشت شدند. اين در حالي است که تا اواسط سال 2012 هر ماهه حدود 2000 مهاجر وارد اسرائيل مي شدند و بسياري از آنها در شهرها سکونت مي گزيدند.

نتانياهو گفت :با توجه به اين آمار ، ما مي توانيم با صراحت بگوييم که جلو اين نفوذها را گرفته ايم. ما حالا بايد تمرکز خود را معطوف شناسايي و بازگرداندن آن دسته از مهاجراني بکنيم که پيشتر از سرزمين خود وارد اسرائيل شده اند.

اسرائيل بيشتر مهاجران را جويندگان غيرقانوني کار مي داند و ماه ژوئن برنامه اي را براي بازگرداندن چند هزار نفر از مهاجران اهل سودان جنوبي و ساحل عاج به کشورهاي خود آغاز کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.