سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

کسب رتبه برتر جشنواره نشریات دانشجویی توسط دانشگاه آزاداسلامی واحد کرمانشاه

مدیر کل آموزش فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مسئولان نشریات دانشگاهی باید با مقررات و ضوابط حاکم بر قانون اساسی آگاهی کامل داشته و اصول مربوط به نشریات را به خوبی شناخته و با استناد به آن نسبت به انتشار مطالب و موضوعات مد نظر خویش اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

فقیه حبیبی،  افزود: ضوابط مربوط به فعالیت نشریات دانشگاهی مصوب جلسه پانصد و چهل شورای انقلاب فرهنگی و فضای مناسب برای فعالیت نشریات در دانشگاه ها مشخص شده و باید مدیران مسئول نشریات به آن آگاه باشند.

وی ادامه داد: کسب مقام برتر اقامه نماز در کشور مساله ای بسیار سخت و حفظ این مقام بسیار سخت تر است و دانشگاه آزاد اسلامی برای ششمین سال متوالی در بین بیش از 100 دستگاه و نهاد و ارگان با امکانات وسیع، رتبه برتر را به خود اختصاص داده است.

کسب مقام برتر در بخش قرآن و عترت کشور، ساخت 118 مسجد با معماری اصیل اسلامی به عنوان تمیعادگاهی برای عبادت دانشگاهیان و تدوین سند راهبردی اقامه نماز برای نخستین بار، همچنن تقویت پژوهش های دینی و فرهنگی، توسعه و ترویج فرهنگ نماز به خصوص تهیه و تدوین کتاب ها و مقالات در این راستا، کار های حوزه معاونت فرهنگی است.

داوران اسامی نشریات برتر منطقه را اعلام کردند:مشکوه از کرمانشاه و رامان از مریوان عنوان رتبه های اول و زانکو از روانسر و روانگه از واحد سقز رتبه های دوم را کست کردند.بیکران از کرمانشاه ومعراج از دره شهر ،آفاق از ایلام ،سایه روشن از هرسین ،ندا از سنندج ،راه همت از سنندج ، بچه های مسجد ازسنندج رتبه های سوم رااز آن خود ساختند.

هیات داوران سه نشریه «منتظر» مرکز مهران و «اندیشه شرق» واحد اسلام آباد غرب و «سخن سما» آموزشکده سمای کرمانشاه را نیز شایسته تقدیر برشمردند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.