سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح حصار زدایی ساختمان های دولتی در منطقه 19

سرپرست معاونت شهری و فضای سبز منطقه 19 از اجرای طرح حصارزدایی ساختمان های دولتی در سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 19 ، موسی علیپور زنوزی با اشاره به خط مشی شهرداری تهران مبنی بر ایجاد فضا و چشم انداز زیبا و مناسب در محیط و معابر شهری وتامین نشاط وانبساط خاطر بیشتر شهروندان در فضاهای عمومی گفت: به همین منظور طرح حصارزدایی را در برنامه های شهرداری قرار دارد.
در این راستا با بررسی های فنی و لحاظ همه جوانب محیطی و ایمنی وانجام مذاکره وتوافق با مدیران ومسئولین ادارات سازمانی وفراسازمانی، طی ماههای گذشته فعالیتهایی در این زمینه صورت گرفت و در نخستین گام حصار ساختمان مرکزی شهرداری این منطقه واقع در بلوار میلاد تعویض و بهسازی شد. علاوه براین دیوار پیرامونی پارک 22 بهمن و شیرخوارگاه حضرت رقیه (س) نیز تبدیل به حصار شد.
وی اجرای طرح حصارزدایی هنرستان یارجانی در خیابان آموزگار و  حصارزدایی ساختمان ناحیه 2 در  اتوبان شهید کاظمی را از دیگر فعالیتهای صورت گرفته در راستای این خط مشی عنوان و خاطرنشان کرد: این طرح بطور منظم و پیوسته پیگیری خواهد شد تا ارتباط چشمی شهروندان با فضای سبز ومحدوده داخلی ساختمانهای دولتی برقرار و با افزایش کیفیت زندگی محیط شهری، موجب نشاط وشادابی شهروندان شود./ف
برچسب ها: حصار ، ساختمان ، شهری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.