معاون شهری وفضای سبز منطقه 19 بیان کرد: مراکز تفرجگاهی وپاتوقهای محله این منطقه در سال جاری توسعه می یابد.

 
 
به گزارش ته گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگارانهران سما به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، موسی علیپور زنوزی با اشاره به اینکه شهروندان اوقات فراغت خود را در 90 درصد محیط شهری و فضاهای عمومی می گذارند، افزود: در این راستا مراکز تفرجگاه ها و پاتوق های محله منطقه متناسب با پتانسیل های موجود در حال گسترش هستند که بخشی از آنها به پیشرفت فیزیکی بیش از 50 درصد رسیده اند.
 
وی تصریح کرد: درحال حاضر عملیات احداث تفرجگاه اتوبان تندگویان، جنب کتابخانه بعثت با پیشرفت فیزیکی 15 درصد و  پاتوق محله درختی در تقاطع میثاق - تندگویان نیز 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
 
همچنین برای دسترسی بهتر شهروندان منطقه  پاتوق محله شیخ صدوق نیز در خیابان میثاق در حال احداث است که تاکنون نزدیک به 15 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
 
به گفته زنوزی ساماندهی دو پاتوق محله باران در خیابان پیروز جنوبی و پاتوق محله تندگویان بین کوچه های 9 و 11 نیز درحال انجام که درحال حاضر فعالیت عمرانی آنها به بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.
 
وی خاطرنشان کرد: این روند به شیوه منظم و مستمرادامه دارد و براساس برنامه زمانبندی تا آخر امسال به پایان می رسد تا شهروندان بتوانند با دسترسی راحت تر و بیشتر به این اماکن تفرجگاهی گوشه ای از اوقات فراغت خود را بهینه سازند.
برچسب ها: تفرجگاه ، پاتوق ، محله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار