سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حقوقدان فرانسوي: آمريکا جنايتکارترين کشور جهان است

حقوقدان فرانسوی آمریکا را جنایتکارترین کشور جهان قلمداد کرد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ؛ایزابل کوتان پیر حقوقدان فرانسوی چندی پیش درباره نقض حقوق بشر در آمریکا و ادعاهای این کشور درباره حمایت از حقوق بشر در جهان گفت: آمریکا نظام تبلیغاتی ساده لوحانه ای را در پیش گرفته است و به علت کنترل کامل بسیاری از رسانه ها از سوی غرب، این تبلیغات به خوبی پیش می رود.

 با این حال من می خواهم یادآور شوم که کشور آمریکا بر پایه نسل کشی تاسیس شده است. بدون شک نسل کشی رخ داده در این سرزمین، یکی از بزرگترین نسل کشی های تاریخ بشر است که در آن بومیان ساکن قاره آمریکا از سوی اروپایی ها استعمار شدند.

در آن زمان حمام خون وحشتناکی به راه افتاد و مردم ساکن آن سرزمین نابود شدند. در ادامه به صورت کلی می توان گفت که در نظام حقوق بین الملل، کشورها احساس می کنند که حق دارند خشونتی قانونی داشته باشند. آنچه می توان گفت این است که جنایتکارترین کشور در جهان از لحاظ قربانیانی که بر جای گذاشته است، آمریکا و متحد صهیونیستی اش در خاورمیانه است.

 اینها حتی کنوانسیون ژنو را که پیش پا افتاده ترین مرحله رعایت حقوق بشر در زمان مناقشات مسلحانه است رعایت نمی کنند و به خود حق می دهند حملات مسلحانه داشته باشند و باعث رنج عظیم مردمانی شوند که به هیچ وجه مسئول مشکلات سیاسی نیستند.
برچسب ها: فرانسه ، حقوق ، آمریکا ، بشر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.