سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كاظم‌زاده مدير شبكه جهاني صداي آشنا شد

جلسه‌ معارفه كامران كاظم‌زاده، مدیر جدید شبکه جهاني صداي آشنا با حضور معاون صدای رسانه ملی، جمعی از مدیران و کارکنان رادیو در سالن جلسات ساختمان شهدای رادیو برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي معاونت صدا، دكتر محمدحسين صوفي، معاون صداي رسانه ملي در اين نشست ضمن تبريك اعياد قربان و غدير گفت: اين دو عيد جزو مهم‌ترين اعياد هستند و در شرايط كنوني، فلسفه وجودي و ضرورت بزرگداشت و تكريم آنها از زمان‌هاي ديگر بيشتر بوده و بيش از هر زمان ديگري تقرب به خدا، ايثار و فداكاري و شناخت سيره و روش مولا علي (ع) و تبعيت از ولايت ضروري است.
وی ضمن معرفی كاظم‌زاده به عنوان مدیر جدید شبکه جهاني صداي آشنا، در تشريح ويژگي‌هاي اين شبكه راديويي عنوان کرد: صداي آشنا از مهم‌ترين شبكه‌هاي برون مرزي است و عمده مسئوليت اين راديو، ارتباط با ايرانيان و فارسي زبانان خارج از كشور است.
معاون صداي رسانه ملي با اشاره به تاريخ، تمدن و هويت برجسته و ممتاز كشورمان يادآور شد: مأموريت تبيين و معرفي اين هويت درخشان، تمدن برجسته و تاريخ اصيل ايران براي فارسي زبانان و ايرانيان خارج از كشور با رسانه هاي برون مرزي است و نقش صداي آَشنا در اين ميان، نقشي برجسته و ممتاز بوده و مي‌بايست هويت ديني، انقلابي، اسلامي و ملي كشورمان را به شكلي زيبا و هنرمندانه معرفي كند.
صوفي ضمن تأكيد بر معرفي تاريخ، هويت و هنر ايراني با زبان زيباي هنر رسانه تصريح كرد: سياست گذاري مناسب و برنامه ريزي براي تحقق آن هدف و سياست، برنامه‌سازي براي اجراي آن برنامه ها و داشتن نيروي انساني ماهر، سبب دستيابي به اين مهم مي‌شوند.
وي با اشاره به نقش بي بديل، ممتاز و برجسته نيروي انساني در رسانه راديو به ويژه شبكه جهاني صداي آشنا، عنوان كرد: نيروي انساني سخت كوش، با سليقه، مبتكر و با دانش رسانه اي بالا اگر در مسند مديريت قرار گيرد، مي‌تواند با ارائه برنامه جذاب و تأثير گذار، سبب پويايي، تحرك، تشخص و سرآمدي آن سازمان شود.
معاون صدا ضمن ابراز خرسندي از حضور نيروي انساني كارآمد در راديو گفت: توفيقات راديو در عرصه توسعه كمي و كيفي، جذب مخاطب، رضايتمندي و افزايش مخاطب، اجراي برنامه‌هاي مصوب، حركت بر مدار برنامه، افزايش بهره‌وري و.... به دليل وجود نيروي انساني شايسته، لايق و كارآمد بر بدنه مديريتي و اجرايي اين رسانه است.
وي در ادامه ضمن قدراني از زحمات شريف‌زاده، مدير سابق شبكه جهاني صداي آَشنا، افزود: اميدوارم با حضور مدير جديد اين شبكه راديويي و با قدرت و هم‌افزايي بيشتر كاركنان اين راديو، توفيقات بيشتري در عرصه‌هاي مختلف كسب شود.
 در بخشي از اين مراسم نيز شريف‌زاده، مدير سابق شبكه جهاني صداي آَنا و كاظم‌زاده، مدير جديد اين شبكه راديويي به بيان ديدگاههاي خود پرداختند./ي2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.