برنامه "آفتاب مهرباني" به تهيه‌كنندگي محمد خدادي است كه از اول ماه مبارك رمضان با بخش‌‌هاي جديد و متنوعي ميزبان روزه‌داران مي‌شود.

"محمد خدادي" تهيه‌كننده اين برنامه در گفتگو با خبرنگار بخش راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت:در بخش‌هايي از برنامه "آفتاب مهرباني" آيتم‌هاي مختلف و متنوعي به ادعيه ماه رمضان و توجه به آيات و احاديث و روايات در ماه ضيافت الهي دارد.
وي اظهارداشت:‌"آداب رمضان" عنوان آيتمي از گروه سازندگان اين برنامه است كه توسط حجت‌الاسلام دكتر حاج ابوالقاسم پيرامون آداب و مسائل مرتبط عبادت و بندگي خدا به سمع و نظر هم وطنان مقيم خارج از كشور خواهيد رسيد.
وي بيان كرد:مخاطبان در آيتم "صبح نشاط" با گفتن جملاتي پند‌آموز سعي مي‌كنند تا نكات اخلاقي و معنوي را مطرح كنند.
همچنين؛"راديو آفتاب صداي مهرباني" ارتباط مستقيم ومشترك با راديو "صداي آشنا" را براي علاقمندان فراهم كرديم كه اين بخش طبق روال هميشگي برنامه روزهاي يكشنبه پخش مي‌شود.
همچنين؛از ديگر بخش‌هاي اين برنامه مي‌توان به آيتم "شما ور اديو آفتاب" كه با فرمت جديدي از اول ماه مبارك رمضان در برنامه "آفتاب مهرباني" داريم و اين بخش قرار است روزهاي جمعه به نويسندگي مخاطبان و با اجراي عوامل برنامه صورت گيرد.
خدادي گفت:حجت‌الاسلام محمد برمايي و محمد كاظم نيك نام از كارشناسان مذهبي برنامه هستند كه موضوعاتي متناسب با ماه ضيافت الهي را مورد بررسي قرار مي‌دهند.
وي خاطرنشان كرد:نمايش "عبدلي و اوستا" نيز با رويكرد اجتماعي-معرفتي در اين ايام ميهمان روزه‌داران است.
گفتني است؛علي تهراني،فرشيد فتحي،حميدرضا بهبهان،سيده محمد جعفريان، از گزارشگران در اين برنامه همراه مخاطبان خواهند بود./ه
برچسب ها: ماه ، ضیافت ، الهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار