سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نجابت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عبدالله نوري نمك نظام را خورد و نمكدان را شكست/تنها چيزي که اصلاح طلبان نگران آن نيستند سرنوشت مردم است

عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگان انقلاب اسلامي گفت: عبدالله نوري جزو افرادي بود که در نظام جمهوري اسلامي پست‌هاي مهمي داشت، اما نمک نظام را خورد و نمکدان را شکست.

احمد نجابت در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره اظهارات اخير عبدالله نوري مبني بر اينکه اصلي‌ترين نگراني اصلاح‌طلبان سرنوشت مردم است، گفت: اصلاح‌طلبان بارها و در مقاطع مختلف نشان داده‌اند که سرنوشت و آينده مردم براي آنان اهميتي ندارد و براساس منافع خود تصميم مي‌گيرند.

عضو شوراي مرکزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي ادامه داد: عبدالله نوري جزو افرادي بود که در نظام جمهوري اسلامي پست‌هاي مهمي همچون عضويت در شوراي شهر، نمايندگي مجلس شوراي اسلامي و وزارت کشور، را در کارنامه خود دارد اما نمک نظام را خورد و نمکدان را شکست.

وي با بيان اينکه اصلاح‌طلبان از آرمان‌هاي امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري فاصله گرفته‌اند، افزود: بايد از عبدالله نوري سوال شود که اگر سرنوشت مردم براي آنان اهميت دارد چرا در فتنه 88 برخلاف منافع مردم اقدام کردند و تاکنون نيز حتي جمله‌اي در اعلام برائت از فتنه از آنان نشنيده‌ايم.

نجابت خطاب به عبدالله نوري تصريح کرد: شما مدير مسئول روزنامه خرداد بوديد و در آن زمان اين روزنامه بيشترين اهانت‌ها را به رزمندگان، جبهه و جنک کرد.

عضو شوراي مرکزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي خاطر نشان کرد: غير واقعي نشان دادن واقعيت‌ها در ميان اصلاح‌طلبان به مد تبديل شده است.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.