سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر علمی کنگره درمانی :

کار درمانی به تمام ابعاد روحی روانی و جسمی انسان توجه دارد

رشته کار درمانی بر خلاف دیگر رشته ها به تمام ابعاد روحی جسمی و روانی توجه دارد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران: دکتر مهدی رصافیانی دبیر علمی کنگره کار درمانی که امروز نهم آبان در تالار امام خمینی (ره) آغاز  به کار کرد گفت: موضوعات مطرح شده در این کنگره بسیار متنوع است ، البته بیشترین موضوعات در حوزه کودکان بوده و نباید از ابعاد مختلف رشته کار درمانی غافل شویم.

وی افزود: کار درمانی مبتنی با فرهنگ و نیاز جامعه است و ما باید با توجه به فرهنگ و نیاز جامعه امان تئوری هایی در زمینه کار درمانی طراحی کنیم.

این متخصص کار درمانی تصریح کرد: یکی دیگر از مسایلی که باید مورد توجه قرار گیرد، به روز کردن تکنولوژی های رشته کار درمانی است با توجه به توسعه رشته کارشناسی و دکترای کار درمانی باید تمام نیرو ها به سمت حل نیاز های جامعه قدم بردارند.

مدیر گروه آموزشی کار درمانی اظهار کرد: شناسایی جایگاه رشته کار درمانی یکی از ضروریات است این رشته برخلاف دیگر رشته ها جامعه نگر بوده و به ابعاد مختلف زندگی انسان توجه دارد.

وی ادامه داد: یک کار درمان می تواند یک فرد را با توجه به ناتوانی اش به استقلال برساند، کار درمان ها نقش عمیقی در ارتقا سلامت در جامعه دارند.

وی خاطر نشان کرد: بقیه رشته ها به ارتقاء سطح سلامت جسمی می پردازند ولی کار درمان ها به تمام ابعاد روحی روانی جسمی توجه دارند./ع2
برچسب ها: روانی ، جسمی ، روحی ، درمانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.