سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آستانه مسابقات دو و ميداني غرب آسيا؛

دبير فدراسيون دو و ميداني: اعتباراتمان کافي باشد اعزام با نفرات کامل است

حسين رشيديان گفت: شرايط ميزباني مسابقات غرب آسيا تغيير کرده است حال اگر اعتباراتمان کافي باشد به طور قطع دو و ميداني کاران کشورمان براي حضور در اين رقابت‌ها به طور کامل اعزام خواهند شد.

حسين رشيديان دبير فدراسيون دو و ميداني کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران بيان داشت: شرايط ميزباني مسابقات غرب آسيا نسبت به سال گذشته متفاوت است و با توجه به اعلام مسئولان برگزاري اين رقابت‌ها، تيم‌هاي حاضر در اين مسابقات بايد تمام هزينه‌هاي اسکان و رفاهي را خود پرداخت کنند و با توجه به شرايط به وجود آمده،‌ اگر اعتباراتمان براي اعزام کامل، کافي باشد به طور حتم براي حضور در مسابقات غرب آسيا در دبي در بخش بانوان و آقايان به طور کامل اعزام خواهيم داشت و در غير اين صورت فقط ورزشکاراني را که شانس مدال آوري بالايي در اين رقابت دارند راهي اين مسابقات مي‌شوند.

رشيديان در خصوص حضور المپيکي‌هاي کشورمان در اين مسابقات اظهار داشت: ملي پوشان المپيکي کشورمان درصورت تمايل براي حضور در اين مسابقات اعلام آمادگي مي‌کنند.

وي در خصوص برگزاري اردوهاي تمريني و انتخابي دو و ميداني کاران کشورمان بيان داشت: از دهم آبان ماه استارت اردوهاي تمريني انتخابي دو و ميداني کارهاي کشورمان زده مي‌شود و در ابتداي امر از 36 ميداني کار در مواد پرتاب و پرش رکورد گيري مي‌شود و سپس از برخي مسابقات در هر ماده 2 نفر انتخاب مي‌گردند.

وي افزود: ديگر اردوهاي انتخابي تيم ملي هفته‌هاي آينده برگزار مي‌شود و تا پايان آبان ماه نفرات اصلي اعزامي اين رقابت‌ها را اعلام خواهيم کرد.

گفتني است، دومين دوره مسابقات غرب آسيا 22 لغايت 25 آذرماه به ميزباني دبي برگزار خواهد شد./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.