رييس هيات ورزش‌هاي همگاني خراسان رضوي گفت: امسال براي نخستین بار در بين هيات‌هاي اين رشته، رتبه‌بندي انجام شد که هیا استان به عنوان برترين هيات كشور انتخاب شد.

حسين رشيديان در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهدگفت: انتخاب هيات استان به عنوان برترين هيات كشور، انتخاب شايسته‌اي بود كه البته نشان از تلاش براي برنامه‌ريزي‌هاي صحيح و اجراي صحيح برنامه‌ها توسط همكاران من در 25 كميته مختلف هيات همچنين شهرستان‌هاي استان دارد.

وي همچنين خاطرنشان کرد: تا سال گذشته رتبه‌بندي هيات‌ها در اين رشته، انجام نمي‌گرفت ولي در دو سال گذشته هیات خراسان رضوی نيز جزو 6 هيات برتر در كشور بوده است.

رشيديان در خصوص برنامه‌هاي هيات براي سال آينده عنوان کرد: اولويت ما بحث تربيت مربيان و متخصصان ورزش‌هاي همگاني در استان براي آموزش قشرهاي مختلف مي‌باشد؛ همچنين درصدديم تا در سال جديد از تمام ظرفيت‌هاي استان استفاده كنيم.

رييس هيات ورزش‌هاي همگاني خراسان رضوي تعامل با آموزش و پرورش را از ديگر برنامه‌هاي استان دانست و تصريح کرد: تعامل با آموزش و پرورش كمك بسيار زيادي براي استفاده از پتانسيل‌هاي موجود در مدارس مي‌كند و اين امر باعث توسعه بيشتر ورزش‌هاي همگاني در استان خواهد شد.

وي در ادامه گفت : تلاش براي جلب نظر مسوولان استان و ادراه کل ورزش و جوانان براي ادامه حمايت‌ها و پشتيباني‌ها در آينده از ديگر اولويت‌هاي ما در هيات استان مي‌باشد؛ همچنين در تلاش هستيم تا از سال آينده در تمام سازمان‌ها، ارگان‌ها و نهادها دفتري با نام دفتر ورزش ايجاد كنيم و يك فرد متخصص مسووليت اين دفتر را به عهده گيرد.

رييس هيات ورزش‌هاي همگاني خراسان رضوي استفاده از منابع مالي دولتي و خصوصي در راستاي توسعه ورزش همگاني را نيز از ديگر عوامل پيشرفت در اين عرصه دانست.

رشيديان صریح کرد: ورزش استان در دوران مديريت افشين داوري به دليل تلاش هيات‌هاي استان بسيار موفق عمل كرد و نمره قبولي گرفت؛ هاشمي جواهري نيز به عنوان فردي متخصص وارد ورزش استان شده است و قطعا مي‌تواند ضمن حفظ موفقيت‌هاي گذشته، در بحث علمي هم كمك زيادي به ورزش ما داشته باشد/س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.