سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار بازوي مسلح مقاومت فلسطين به رژيم صهيونيستي

گروهان ناصر صلاح الدين بازوي مسلح کميته هاي مقاومت در فلسطين هشدار داد با توجه به تداوم تجاوزات رژيم اشغالگر سخن گفتن از آتش بس و آرامش بيهوده است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري رسمي مصر(منا) ؛ ابو عطايا سخنگوي رسانه اي گروهان ناصر صلاح الدين، امروز دوشنبه  با صدور بيانيه اي با اشاره به سخنان اخير مقامات اسرائيلي مبني بر ضرورت هدف قرار دادن مقاومت فلسطين تاکيد کرد:« همچنان به پرتاب موشک و دفاع از مردم فلسطين ادامه خواهيم  داد.

در اين بيانيه گزينه اول و آخر مقاومت در برابر دشمن صهيونيستي خوانده شد و آمده است : تهديدات اخير سياستمداران اسرائيلي مبني بر پيگرد گروه هاي موشک پران در فلسطين، تلاشي براي جدا کردن گروه هاي مقاومت از مردم است تا از اين طريق بتوانند ارتکاب جرايم عليه فلسطينيان را توجيه کنند.

ابو عطايا افزود:‌ مقاومت در هر سطح و گروهي بخشي جدا نشدني از مردم فلسطين است و هيچگاه با توطئه دشمن از ملت جدا نمي شود، دشمن بايد بداند هدف قرار دادن عناصر مقاومت از هر گروهي که باشند به معني هدف قرار دادن تمام گروه هاي مقاومت است و اين امر واکنش همسطح همه گروه ها را به دنبال خواهد داشت.

وي به اسرائيل درباره تحرکاتش براي آ‍زمودن صبر گروه هاي مقاومت هشدار داد  و افزود:‌با تداوم تجاوزات عليه مردم و هدف قرار دادن گروه هاي مقاومت آرامش و آتش بس بي معني است. جنگنده هاي رژيم اشغالگر امروز نيز با هدف قرار دادن بخش هايي از فلسطين به مزارع کشاورزي فلسطينيان در منطقه الکرامه در شمال غرب غزه آسيب رساندند.

برچسب ها: فلسطین ، بازو ، صهیونیست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.