سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دومين روز نوزدهمين نمايشگاه مطبوعات/8

كاپيتان شهبازي در غرفه باشگاه خبرنگاران: تحريم‌هاي غرب جان انسان‌ها را هدف گرفته است

كاپيتان شهبازي با حضور در نوزدهمين نمايشگاه مطبوعات از غرفه باشگاه خبرنگاران بازديد كرد و تحريم‌هاي غرب عليه مردم كشورمان را محكوم كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، مستقر در نوزدهمين نمايشگاه مطبوعات، كاپيتان هوشنگ شهبازي با حضور در نوزدهمين نمايشگاه مطبوعات از غرفه باشگاه خبرنگاران بازديد كرد.

وي درباره تحريم‌ها اروپا بر صنعت هواپيمايي كشور، گفت: اين تحريم‌هاي ناجوانمردانه جان مردم را هدف گرفته است.

كاپيتان شهبازي ادامه داد: من سايتي راه‌اندازي كردم و در آن بيانيه‌اي را در محكوميت تحريم‌هاي ضد ايراني غرب منتشر و از  همه مردم درخواست حمايت كردم.

وي در اين‌باره افزود: اين حمايت‌ها در زمان بسيار اندكي باعث شد تا سازمان ملل متحد از من براي حضور در اجلاس حقوق بشر دعوت كند و صداي مظلوميت مردم كشورم را به عموم جهان برسانم.

كاپيتان شهبازي اظهار داشت: بعد از يك سال فعاليت اجتماعي تاثير زيادي بر افكار عمومي جهان درباره تحريم‌هاي غرب عليه كشورمان گذاشته شد.

وي در پايان خاطر نشان كرد: است بايد در خدمت بشريت باشد و منافع همه جهانيان را تامين كند؛ من پس از تحريم هاي غرب عليه ايران سعي كردم رسالتم را  كه در راستاي منافع جمهوري اسلامي و مردم ايران است انجام دهم.

لازم به ذكر است كه هوشنگ شهبازی  خلبان شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) است که در سانحهٔ هوایی ۲۶ مهرماه ۱۳۹۰، در پرواز شماره ۷۴۳ مسکو - تهران هواپیمای بوئینگ ۷۲۷ را بدون چرخ دماغه، در فرودگاه مهرآباد به سلامت بر زمین نشاند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.