سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سالن‌هاي سينمايي "ميگرن" مي‌گيرند

فيلم سينمايي"ميگرن" به كارگرداني "مانلي شجاعي‌فرد" از 10 آبان درسالن‌هاي سينمايي به جاي فيلم سينمايي "بوسيدن روي ماه" اكران مي‌شود.

حبيب كاوش، سخنگوي شوراي صنفي نمايش در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران؛ گفت: فيلم سينمايي "ميگرن" به كارگرداني مانلي شجاعي فرد، از 10آبان بعد از فيلم سينمايي "بوسيدن روي ماه" به كارگرداني همايون اسعديان اكران مي شود.
وي افزود: قرارداد فيلم سينمايي "پله آخر" به كارگرداني علي مصفا بعد از فيلم سينمايي "ميگرن" در گروه آزادي ثبت شده همچنين قرارداد فيلم سينمايي "من مادر هستم" به كارگرداني فريدون جيراني بعد از فيلم سينمايي "پنهان" در گروه سينمايي آفريقا ثبت شد.
كاوش همچنين در خصوص ادامه اكران فيلم سينمايي "بغض" گفت: به دليل كيفيت بالا  ارزشهاي شايسته در خور اين فيلم شوراي صنفي نمايش تسهيلاتي را براي  "بغض" در نظر گرفت.
وي تصريح كرد: به دليل اضطرار، سرگروه فيلم سينمايي "بغض" از آن گرفته شد اما اين فيلم همچنان در ديگر سالن هاي سينمايي به نمايش در مي آيد.
سخنگوي شوراي صنفي نمايش همچنين در پاسخ به اينكه چرا در يك دوره اكران فيلم ها چند فيلم كودك به طور همزمان اكران شده است، اظهار داشت: يكي از مهمترين دلايل براي اكران فيلم هاي كودك اين بود كه اين آثار از ريتم فضايي شاد و موزيكال برخوردار هستند و به دليل نزديك شدن به ايام محرم مجبور شديم چند فيلم كودك را همزمان اكران كنيم./ص
برچسب ها: اکران ، پنهان ، بغض ، فیلم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.