سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاري همايش مخالفان بحريني در منطقه العکر

مخالفان بحريني در همايشي که در منطقه العکر برگزار شد از مردم اين منطقه به سبب مقاومت در برابر محاصره اعمال شده بر اين منطقه ستايش کردند.

 به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه المنار ؛ در حالي که پليس رژيم آل خليفه به سرکوب اعتراضات و راهپيمايي هاي مسالمت آميز مردم ادامه مي دهد مرکز حقوق بشر بحرين پادشاه اين کشور را به  سبب حمايت از مسئولان ارتکاب جنايات مسئول افزايش شمار قربانيان در اين کشور دانست.

انور زينب گزارشگر اين شبکه در گزارشي از تحولات بحرين که با پخش تصاويري از همايش العکر گفت: اين همايش چند روز پس از پايان محاصره اين منطقه برگزار شد و شمار زيادي از شهروندان بحريني و شخصيت هاي مخالف رژيم اين کشور در آن حضور داشتند از اقدامات و موارد نقض حقوق بشر که در دوران محاصره اين منطقه اتفاق افتاد پرده برداشتند.

شرکت کنندگان در اين همايش بر ادامه پايداري و مقاومت خود تا تحقق دموکراسي و خواسته هاي عادلانه مردم تاکيد کردند.

سند محمد سند از رهبران تجمع ملي دموکراتيک بحرين در سخناني در اين همايش از رژيم آل خليفه خواست از حوادث گذشته عبرت بگيرد و راه حل سياسي را جانشين راه حل امنيتي کند.
در ادامه گزارش آمده است: جوانان ائتلاف چهاردهم فوريه نيز به نوبه خود به اقدامات خود در حمايت از منطقه العکر و اهالي آن ادامه داد.

گزارشگر افزود: پليس بحرين پيش از برگزاري همايش مخالفان رژيم آل خليفه، با يورش به اين منطقه منازل را هدف شليک گلوله هاي ساچمه اي و گازهاي سمي و اشک آور قرار داد. در همين ال منطقه نويدرات نيز شاهد درگيري هايي بين مردم و عناصر رژيم بود. اين درگيري ها پس از برگزاري تظاهرات مسالمت آميز مردم اين منطقه روي داد.

از سوي ديگر جمعيت الحق اعلام کرد عوارض سرطان بار ديگر به سراغ حسن المشيمع دبيرکل اين جمعيت که حکم حبس ابد را مي گذراند، آمده است و اين در حاليست که مقامات بحريني عمدا وي را از هرگونه درمان محروم کرده اند. مرکز حقوق بشر نيز به نوبه خود پادشاه اين کشور را مسئول گسترش فرهنگ فرار از مجازات دانست.

برچسب ها: بحرین ، مخالف ، العکر ، همایش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.