سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شيخ‌الاسلام تشريح كرد

جزئيات برنامه هيئت پارلماني آلمان

معاون امور بین‌الملل رییس مجلس شورای اسلامی برنامه سفر هیات اعزامی چهار نفره از پارلمان آلمان را تشريح كرد و گفت: هیات پارلمانی آلمان با آخوندزاده معاون بین‌الملل و خواجه معاون اروپا و آمریکای وزارت خارجه ملاقات مي‌کنند و ضمن دیدار با نهاوندیان رییس اتاق بازرگانی، از یک بیمارستان و کنیسه نیز بازدید به عمل آورند.

حسین شیخ‌الاسلام در گفت‌گو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: گروه دوستی آلمان ساعت 25 دقیقه بامداد امروز (يكشنبه 7آبانماه) وارد تهران شدند و روز دوشنبه و سه‌شنبه  سفری به اصفهان دارند که بازدید از اماکن تاریخی و دیدار با استاندار این استان در دستور کار این گروه قرار دارد.

وی در ادامه افزود: اين هيئت در ادامه سفر خود به ايران‌ به شهر قم سفر كرده و با استاندار قم نيز ديدار خواهند داشت.

مشاور رئیس مجلس و معاون امور بین‌الملل مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قرار است این هیات روز سه‌شنبه (9 آبانماه) با علیرضا محجوب دبیرکل خانه کارگر و نماینده تهران، جواد هروی رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و آلمان و همچنين با جواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه ديدار كنند.

شيخ‌الاسلام همچنين تصريح كرد: اين هيئت پارلماني آلمان روز چهارشنبه (10آبانماه) با مصباحی‌مقدم رییس کمیسیون برنامه و بودجه، محمدرضا تابش نماینده اصلاح‌طلب مجلس، نمایندگان اقلیت‌های دینی و علاءالدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دیدار کنند.

وي خاطرنشان كرد: قرار است هیات پارلمانی آلمان در ادامه دیدارهای خود با آخوندزاده معاون بین‌الملل و خواجه معاون اروپا و آمریکای وزارت خارجه ملاقات کنند و ضمن دیدار با نهاوندیان رییس اتاق بازرگانی، از یک بیمارستان و کنیسه نیز بازدید به عمل آورند.

معاون امور بین‌الملل رییس مجلس گفت: هیات چهار نفره پارلمان آلمان جمعه به سفر شش روزه خود در ایران پایان خواهند داد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، آلمان ، سفر ، پارلمان ، هیئت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.