هروي خبر داد

هيات پارلماني آلمان به رياست يک ايراني‌ به تهران مي‌آيد

رئيس گروه دوستي- پارلماني ايران و آلمان گفت: گروه دوستي پارلماني آلمان در روز يک‌شنبه (7 آبان ماه) و به رياست بيژن جيرسرايي نماينده مجلس آلمان وارد تهران مي‌شوند.

 جواد هروي نماينده مردم قائنات و زير‌کوه در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به سفر هيأت پارلماني آلماني به ايران، گفت: گروه دوستي پارلماني آلمان در قالب هياتي 5 نفره، فردا يک‌شنبه (7 آبان‌ماه) به رياست بيژن جيرسرايي، نماينده  پارلمان آلمان به ايران سفر خواهند کرد.

وي در ادامه افزود: اين هيات تا روز جمعه (13آبان‌ماه) در ايران حضور دارند و با مقامات ايراني ديدار و گفگتو خواهند کرد.

رئيس گروه دوستي پارلماني ايران و آلمان در ادامه به برنامه سفر اين هيئت پارلماني اشاره کرد و گفت: هيئت پارلماني آلمان تا روز سه‌شنبه (9 آبان‌ماه) بازديدهايي از مکان‌هاي توريستي و گردشگري ايران از جمله اصفهان خواهند داشت و از روز سه‌شنبه اين تيم اولين نشست خود را با بنده به عنوان رئيس گروه دوستي، پارلماني ايران و آلمان برگزار خواهند کرد.

وي در ادامه تصريح کرد: هيأت پارلماني آلمان در ادامه برنامه‌هاي خود با علاء‌الدين بروجردي رئيس کميسيون امنيت‌ملي و سياست‌خارجي مجلس، غلامرضا مصباحي‌مقدم رئيس کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات، ارسلان فتحي پور رئيس کميسيون اقتصادي، علي‌اکبر آقايي مغانجوقي رئيس کميسيون عمران مجلس ديدار و گفتگو مي‌کنند.

رئيس گروه دوستي پارلماني ايران و آلمان با يادآوري پايان سفر اين هيئت در روز جمعه گفت: به دنبال سفر  اين هيئت پارلماني، تا پايان سال 91 هيأتي به سرپرستي اينجانب براي گسترش همکاري هاي دوجانبه به کشور آلمان سفر مي‌کند.

انتهاي پيام/
 

برچسب ها: آلمان ، پارلمان ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار