سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسلامي:

قول مي دهم بازيكنانم پديده ليگ شوند/افتخار شاگردي تمام مربيان سوپر ليگي را داشته ام

سرمربي تيم بسكتبال البدركنگ قول داد كه بازيكنان جوانش در ليگ امسال پديده شوند و گفت: به اين تيم با ميانگين سني 21 سال افتخار مي كنم.

محمدرضا اسلامي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران در مورد وضعيت پيش از فصل تيم البدركنگ توضيح داد با توجه به بضاعتي كه داشتيم از شرط فعلي تيم راضي هستم. اكثر تيم را بازيكنان جوان تشكيل مي دهند كه بضاعت ما را درك كرده اند امسال در اكثر تيم ها از جاي حمايت مي شوند اما ما يك اسپانسر شخصي داريم كه با وجود تمام مشكلات فعلي بخش تجارت، مانند سال قبل از تيم حمايت مي كند.

بازيكنانم پذيرفته اند بزرگ باشند
سرمربي البدر از ميانگين سني 21 سال در تيمش خبر داد و گفت: به اين تيم افتخار مي كنم مجموعه اي از بازيكنان را داريم كه به بازي بسكتبال عشق مي ورزند هر چند اين نفرات جوانند اما پذيرفته اند كه با انجام بازيهاي خوب بزرگ باشند و به نظر من هم بزرگي به منش افراد است.

اسلامي كه در دو بازي دوستانه با پتروشيمي بندر امام براي اين تيم دردسر درست كرده و در بسياري از دقايق بازي دوم از اين تيم پيش بود تاكيد مي كند: از شرايط تمرين تيم و بازيكنان راضي ام اگر محدوديت هاي تيم را در نظر بگيريم مي توان به جاي غصه خوردن تلاش خود را بيشتر كرد قول مي دهم امسال بازيكنان جوانم پديده شوند و تيم خوبي داشته باشيم.

هنرهاي تمام مربيان را جمع كرده ام
وي پس از بازيهاي دوستانه با پتروشيمي و تمجيد حاتمي از بازيكنان البدر گفت: حاتمي به تيم ما لطف دارد. من افتخار شاگردي كل مربيان سوپر ليگي امسال را داشته ام تك تك آنها مربيان بزرگي هستند و سعي كرده ام هنرهاي تمام آنها را گرفته و جمع كنم با فلسفه اي كه در مورد بسكتبال دارم تيم خوبي را جمع كرده ام كه همه از آن لذت ببرند.

70درصد تركيب دسته اولي را حفظ كرديم
اسلامي باز هم تاكيد كرد كه قصد گرفتن بازيكن سهميه ملي يا خارجي را ندارد سعي كرده ايم با همراهي كردن اسپانسر در هزينه ها، ماندگاري تيم را در ليگ افزايش دهيم امسال هم اگر دو تيم منحل نشده بودند كسي از بين بازيكنان بيرون نمي ماند. نزديك به 70 درصد تركيب دسته اول خود را به سوپر ليگ آورديم تا بازيكناني كه تيم را بالا آوردند طعم بازي در سوپر ليگ را نيز بچشند. سختي هاي بازي در سوپر ليگ را كه كنار بگذاريم، بازي در اين سطح شيريني هاي بسياري دارد.

بازيكن خارجي بايد 30 درصد در روند تيم تاثير بگذارد
وي افزود: با وضعيت دلار بايد شرايط را براي بازيكنان خارجي بررسي كنيم. به نظر من بازيكن سهميه ملي يا خارجي بايد 30 درصد در رروند تيم تغيير ايجاد كند به خصوص بازيكن خارجي كه به ازاي هر هزار دلار 3 ميليون تومان هزينه آن مي شود و نيمي از هزينه تيم را صرف مي كند به همين دليل هم بايد درصد تاثير گذاري بالايي داشته باشند.

وي تاكيد كرد: اميدوارم با حساس شدن ليگ به اين سمت نرويم كه بازيكنان خارجي بيشتر بازي كرده و ايراني ها روي نيمكت باشند چون اين شرايط به بسكتبال ما كمكي نمي كند./آق

برچسب ها: اسلامی ، بازیکن ، لیگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.