سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام بيش از 105 هزار نفر در مسكن مهر پرديس

مديرعامل مسكن مهر پرديس گفت: از 105 هزار نفري كه در مسكن مهر پرديس در سامانه ثبت نام كرده اند تاكنون اسامي 4 هزار نفر تأييد شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران مهدي هدايت در خصوص وضعيت پروژه هاي مسكن مهر پرديس گفت: طرح احداث مسكن مهر در پرديس با توجه به ظرفيت هاي بسيار بالاي اين منطقه از نظر دسترسي به آزاد راه تهران پرديس، قرار گرفتن آزاد راه تهران، شمال و داشتن آب و هواي مطلوب از سال 89 حائز اهميت است.
وي تصريح كرد: در مرحله نخست احداث 13 هزار پروژه در دستور كار قرار گرفت و استقبال خوب مردم ساخت 80 هزار واحد ديگر براي ساخت در اين شهر اضافه شد.
هدايت در كل مجموع واحد مسكوني در اين شهر را 93 هزار واحد عنوان كرد و گفت: درحال حاضر 4 هزار از 13 هزار واحد مسكوني كه درسال 89 شروع شده بود افتتاح و 2 هزار و 600 واحد ديگر در حال واگذاري و تحويل به صاحبان خانه ها است و مابقي 13 هزار واحد مسكوني ديگر تاپايان امسال تحويل داده مي شود.
وي با تأكيد بر اينكه براي 80 هزار واحد مسكوني جديد بيش از 105 هزار نفر در سامانه ثبت نام كرده اند افزود: 4 هزار نفر از ثبت نام كنندگان مداركشان تأييد شده و مابقي به دليل نقض مدارك در حال بررسي است و براي اين افراد از طريق ارسال پيام كوتاه اطلاع داده مي شود كه مداركشان را تكميل كنند.
مديرعامل شركت پروژه هاي مسكن مهر پرديس تصريح كرد: پروژه هاي 35 هزار واحدي در سايت رده بهشت مكان يابي شده است و در واحدهاي 3 طبقه اي در 6 واحد، 4 طبقه اي در 8 واحد و 5 طبقه اي در 10 واحد با پاركينگ بصورت مسقف درحال آماده سازي و اجراي اسكلت است.
وي ادامه داد: فازهاي 5 و 9  پرديس در زميني 164هكتاري در 10 هزار واحد توسط انجمن انبوه سازان ايران در حال احداث است.
هدايت اظهار داشت: فاز 11 پرديس در 35 هزار واحد در 15 طبقه 59 واحدي در حال احداث است و در پروژه هاي مسكن مهر پرديس احداث و اجراي تمام خدمات عمومي از جمله انتقال آب، اجراي شبكه آب و فاضلاب، كلانتري و پايگاه بسيج در اين مناطق شروع شده است.
هدايت با تأكيد بر اينكه زمان تمام 80 هزار واحد 18 ماهه است افزود: پروژه هاي 80 هزار واحدي طبق زمانبندي صورت گرفته به متقاضيان تحويل داده مي شود.
وي خاطرنشان كرد: در ساخت مسكن مهر هيچ گونه افزايش قيمت نداريم به همان نرخي كه ثبت نام كرده اند تحويل داده مي شود./ک
برچسب ها: مسکن ، مهر ، پردیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.