سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمرين امروز پرسپوليس

تمرين امروز پرسپوليس از ساعت 10 صبح با حضور سرخپوشان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: تمرین تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 10 صبح آغاز شد و با توجه به اینکه تمرین سرخپوشان پایتخت پشت درب‌های بسته برگزار می‌شود تنها یک پدر و فرزند از بالای پل عابر پیاده تمرینات این تیم را تماشا می‌کنند، ضمن اینکه بازیکنان پرسپولیس آخرین تمرین خود را در تهران به منظور آمادگی در برابر مس کرمان انجام می‌دهند.

گفتنی است: بازیکنان پرسپولیس با انجام حرکات کششی و دوندگی در زمین تمرینات خود را شروع کردند و دروازه بانان این باشگاه نیز زیر نظر مربیان به صورت جداگانه تمرینات خود را ادامه می‌دهند.

لازم به ذکر است: مانوئل ژوزو در ابتدای تمرین به مدت 10 دقیقه با بازیکنان صحبت کرد.

در ادامه، سرخپوشان پس از گرم کردن و آمادگی جسمانی، با تمرین به گردش توپ در فضاهای کم و پاس‌های کوتاه، کار را ادامه دادند، ضمن اینکه 10 هوادار نیز اکنون نظاره‌گر تمرین سرخپوشان هستند.

شایان ذکر است: بازیکنان پرسپولیس به دستور کادر فنی به دو گروه سفید و طوسی رنگ تقسیم شدند تا در یک نیمه از زمین فوتبال بازی کنند و با پاس‌های تک ضرب حملاتی را به سمت تیم مقابل انجام دادند که در نهایت نیز بازیکنان نتوانستند انتظارات مربیان را برآورده کنند و در نهایت تمرین سرخپوشان در ساعت 11 خاتمه پیدا کرد./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.