تمرين امروز پرسپوليس تحت تاثير جشن تولد مهرزاد معدنچي انجام شد و کيک تولد هافبک سرخپوشان بين بازيکنان و خبرنگاران حاضر در محل تمرين پخش شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ورزشی: تمرین تیم فوتبال پرسپولیس با صحبت های مانوئل ژوزه در ابتدای تمرین آغاز شد و این درحالی بود که مهرزاد معدنچی به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه گردن در تمرین روز چهارشنبه 19 مهرماه، به همراه نقی زاده زیر نظر پزشک به فیزیو توراپی ادامه می‌ دهند.

معدنچي تمرين خود را با گردن بسته پي گيري مي کند.

حميد علي عسگر با توپ حرکات تعادلي انجام مي دهد.

غلام رضايي و آقا زماني پس از اتمام تمرين بصورت جداگانه تمرينات خود را پي گيري کردند.

تمرين تحت تاثير جشن تولد مهرزاد معدنچي انجام شد و کيک تولد هافبک سرخپوشان بين بازيکنان و خبرنگاران حاضر در محل تمرين پخش شد.

فرزند محسن بنگر ميهمان ويژه تمرين سرخپوشان بود.


ژوزه: اجازه نمی‌دهم حتی یک بازیکن از تیم جداشود

مانوئل ژوزه، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران  گفت: تیم ما به بازی تدارکاتی بیشتری احتیاج دارد چرا که این بازی تدارکاتی است که می‌تواند تیم ما را به شرایط آرمانی نزدیک کند.

وی ادامه داد: از نقل و انتقال بازیکنان بین دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بی اطلاع هستم و به همه ی بازیکنان تیمم احتیاج دارم و اجازه نمی‌دهم حتی یک بازیکن از پرسپولیس جداشود.


بنگر: پرسپولیس آرمانی درراه است

محسن بنگر مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: شرایط قبل از بازی با آلومینیوم خیلی بهترشده است روحیه بچه ها خیلی بالا رفته است.

وی ادامه داد: بازی های تدارکاتی می‌تواند باعث بالا رفتن انسجام تیمی شود و امیدوارم فردا یک شنبه 23 مهرماه بازی خوبی را مقابل سایپا شمال در یک بازی دوستانه به نمایش بگذاریم.

بنگر در پایان تصریح کرد: با شروع مجدد لیگ هواداران پرسپولیس را آرمانی خواهيد دید و یقینا با حمایت هواداران بازی هایی را به نمایش خواهیم گذاشت که می‌تواند جبران نتایج ضعیف هفته ی نخست لیگ باشد./آق


برچسب ها: پرسپولیس ، تمرین ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.