سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفير سوريه در لبنان رژيم صهيونيستي را مسئول ترور وسام الحسن دانست

سفير سوريه در لبنان ضمن تکذيب اتهامات وارده به کشورش مبني بر اينکه در ترور رئيس بخش اطلاعات در نيروهاي امنيت داخلي لبنان دست دارد گفت اسرائيل و نيروهاي تکفيري در اين ترور دست دارند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از خبرگزاري فرانسه ؛ عبد الکريم علي پس از ديدار با عدنان منصور وزير خارجه لبنان به خبرنگاران گفت: ثبات لبنان به مصلحت سوريه است. دمشق همه ترورها را محکوم مي کند. سوريه  سرگرم بحران داخلي خود است و با طرحهايي روبروست که در آن نيروهاي اطلاعاتي اروپا و جهان و منطقه سهيم هستند.

عبدالکريم گفت :اتهام زني به سوريه مبني بر اينکه در عمليات ترور وسام الحسن دست دارد سخن تأسف آوري است و ما در گذشته درباره اتهام زني سياسي  هشدار داده بوديم. سوريه با  اين حادثه جنايتکارانه ارتباطي ندارد بلکه آن را محکوم مي کند و به همه خانواده هاي شهدا و همه لبناني ها تسليت مي گويد .

وي در پاسخ به پرسشي گفت  اسرائيل از بي ثباتي در لبنان استفاده مي کند  .

عبد الکريم در پاسخ به اين پرسش که آيا دمشق اسرائيل را به دست داشتن در انفجار روز جمعه گذشته متهم مي کند گفت : ما همچنين برخي نيروهاي تکفيري را که نگاه درستي ندارند و هرج و مرج را به نفع خود مي دانند متهم مي کنيم .
برچسب ها: سوریه ، لبنان ، سفیر ، الحسن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.