سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه محاصره منطقه عکر بحرين

نيروهاي امنيتي رژيم آل خليفه به محاصره منطقه عکر ادامه مي دهند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از شبکه اللؤلؤ ؛ مزدوران رژيم آل خليفه به محاصره شهروندان بحريني در منطقه عکر در جنوب منامه ادامه مي دهند. نيروهاي امنيتي مانع از تلاش شهروندان بحريني براي ورود به اين  منطقه شدند و به سوي آنان گازهاي اشک آور و سمي پرتاب کردند که باعث زخمي شدن چند بحريني شده است. همچنين نيروهاي اميني يک بمب صوتي به صورت يکي از شهروندان پرتاب کردند که باعث زخمي شدن وي شد.

 چهار روز از محاصره منطقه عکر مي گذرد. نيروهاي امنيتي رژيم آل خليفه در تمامي ورودي ها و خروجي هاي اين منطقه مستقر شده اند و تلاش بحريني ها براي ورود به اين منطقه را ناکام گذاشتند. هيئتي از گروه هاي مخالف و شخصيت هاي سياسي و حقوقي بحريني بر ديدار از منطقه عکر اصرار دارند. شماري از بحريني ها در نزديکي اين  منطقه تجمع کردند و لغو محاصره اين منطقه و پايان يافتن رفتار غيرانساني نيروهاي امنيتي با ساکنان اين منطقه را خواستار شدند.

 رژيم آل خليفه در چارچوب سياست هاي تروريستي و امنيتي خود به سرکوب بحريني ها در اين منطقه ادامه مي دهد. نيروهاي امنيتي تجهيزات خود را در ورودي هاي اين منطقه افزايش دادند و بر شمار موانع ايست بازرسي افزودند.

گزارشگر اين شبکه افزود: صرف نظر از اين که رژيم بحرين مدعي است اين منطقه را محاصره نکرده است ولي ورودي اصلي و ديگر ورودي هاي فرعي عکر پر از خودروهاي امنيتي است که به شدت با هر کسي که بخواهد وارد اين منطقه شود برخورد مي کنند. به دليل اقدام نيروهاي امنيتي در بستن شماري از خيابان هاي اين منطقه و ايجاد نقاط ايست و بازرسي، خيابان هاي اطراف عکر با بار ترافيکي سنگيني روبروست.

 نيروهاي امنيتي رژيم اجازه نمي دهند کمک هاي بشردوستانه بحريني ها وارد اين منطقه شود. همچنين نيروهاي امنيتي به يکي از اماکن تجاري براي بازداشت افرادي حمله کردند که اين افراد با ساکنان منطقه عکر ابراز همبستگي کرده بودند. نيروهاي امنيتي از زرهپوش ها براي تعقيب ساکنان اين منطقه استفاده مي کنند. همچنين نيروهاي امنيتي اجازه نمي دهند خودروهاي امدادي و نظافت وارد اين منطقه شوند. فعاليت آموزشي در مدارس عکر نيز متوقف شده است.

برچسب ها: عکر ، محاصره ، بحرین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.