سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سلطانی:

با غلبه بر المپیکی ها اول شدم

تیراندازان کشورمان درخصوص مسابقات جایزه بزرگ سطح مسابقات بالا بود مقام رقبایم نامهای شناخته شده المپیکی و جهانی بودند، اما مقام قهرمانی آزان من شد،

مریم سلطانی تیرانداز کشورمان درگفتگو باخبرنگار ورز شی باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقات جایزه بزرگ در سطح بسیارخوبی برگزار شد، قبل از شروع مسابقات فکر نمی‌کردم که رقبایم چندان حرفه ای و شناخته شده باشند اما اکثر تیراندازان از ورزشکاران المپیکی و جهانی بودند.

وی افزود: هردو حریفم در ماده ی 25متر المپیکی بودم تیراندازی که مقام دوم را به خود اختصاص داد دارنده مدال المپیک است و نفرسوم نیز از ورزشکاران حاضر درالمپیک بود به همین دلیل ایستادن بر سکوی اول را افتخار می‌دانم.

سلطانی در ادامه بیان داشت،‌ با وجود اینکه انجام تمریناتمان با مشکل رو به رو بود اما توانستم به هدفم برسم و گامی به سوی آینده روشن در تیراندازی بردارم که از این بابت خوشحال هستم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: نیمی از جایزه ای که قرار بود از فدراسیون اهدا شود را دریافت کردم و دریافت بخشی از آن به دلیل نبود ارز به عقب افتاد ولی فدراسیون به قول خود عمل خواهد کرد و تمام جوایز را اهدا کند گمان نمی‌کنم با مشکل سال گذشته روبه رو باشم زیرا فدراسیون در این دوره از مسابقات به تعهدات خود عمل کرده است./با

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.