سرمربی تیم تیر اندازی فولاد ماهان سپاهان گفت : بازیکنان ما با انجام تمرینات منظم و هدفمند آمادگی کاملی را برای حضور در مسابقات کسب نموده اند.

به گزارش  خبرنگار  باشگاه خبرنگاران اصفهان و براساس گزارش باشگاه فولاد ماهان سپاهان ؛ هفته سوم رقابت های لیگ برتر تیراندازی کشور با حضور هشت تیم از روز جمعه پنجم آبان ماه در تهران پیگیری خواهد شد.

عباس محمدی در خصوص وضعیت این تیم اظهار داشت:تیم های تیر اندازی با تفنگ و تپانچه فولاد ماهان متشکل از بازیکنان ملی پوش کشورمان با تلاش بازیکنان و حمایت های باشگاه توانسته است تا هفته دوم این رقابت ها نتایج قابل قبولی را کسب نماید و جزو تیم های بالای جدول باشد.

تیم تپانچه با کسب دو پیروزی 10 امتیاز کسب نموده و صدر نشین جدول رده بندی رقابت ها می باشد.تیم تفنگ نیز با کسب یک پیروزی و یک شکست با شش امتیازجایگاه دوم جدول را از آن خود نموده است.

سرمربی تیم تیراندازی فولاد ماهان در خصوص دیدار روز جمعه اظهار داشت:بازیکنان ما با انجام تمرینات منظم و هدفمند آمادگی کاملی را برای حضور در مسابقات کسب نموده اند . امیدوارم بتوانیم با کسب نتایج مورد نظر جایگاه اصلی باشگاه فولاد ماهان را در لیگ تیر اندازی بدست آوریم.

محمدی در پایان ابراز امیدواری کرد که تیم تیراندازی فولاد ماهان بتواند با توجه به شرایط خاص حضور تیم ها در لیگ تیراندازی بتواند پاسخی به حمایت مدیران ارشد باشگاه بدهد.

گفتنی است د رهفته سوم لیگ برتر تیر اندازی کشور تیم فولا ماهان سپاهان با تیم تیر اندازی اراک رقابت خواهد کرد ./س

برچسب ها: اصفهان ، فولاد ، ماهان ، تیر ، اندازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.