سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شفيعي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

خشم آمريکا از موفقيت و ايستادگي ملت ايران در برابر تحريم‌ها

يک کارشناس سياست خارجي گفت:دولتمردان آمریکایی با مواضع ضد ایرانی آبروي خود را به تاراج گذاشته‌اند؛ چرا که در شرايط فعلي تمام کشورها مي‌دانند که آمريکا از موفقيت‌ها و ايستادگي ملت ايران به خشم آمده بنابراين سعي دارد تا با همکاري رژيم غاصب صهيونيستي عليه ايران فرافکني کنند.

نوذر شفيعي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تحريم‌هاي جدید اتحادیه اروپا علیه کشورمان گفت: تحریم‌های اعمال شده غرب علیه کشورمان بی‌فایده بوده و این فشارها و تهديدها بر اراده ملت ایران در مسیر پیشرفت و توسعه تاثیری نخواهد داشت و غرب را همواره با شکست مواجه کرده است.
 
وي افزود:در طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره دولتمردان غربی ملت ایران را تهدید کرده و هر آنچه را در توان داشتند، عليه ايران به کار گرفتند اما به هيچ يک از اهداف شوم خود نرسيده و با تشديد تحريم‌ها مقاومت ملت ايران نيز چند برابر شده است.
 
شفيعي با بیان اینکه آمریکا با تهدیدها و اعمال فشارها علیه ایران آبروی خود را در عرصه بین‌الملل به تاراج گذاشته است، تصريح کرد: دولتمردان آمریکایی با مواضع ضد ایرانی آبروي خود را به تاراج گذاشته چرا که در شرايط فعلي تمام کشورها مي‌دانند که آمريکا از موفقيت‌ها و ايستادگي ملت ايران به خشم آمده بنابراين سعي دارند تا با همکاري رژيم غاصب صهيونيستي عليه ايران فرافکني کنند.
 
اين کارشناس سياست خارجي در پايان خاطر نشان کرد: ملت ایران همواره ثابت کرده که از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی حمایت و در برابر تحريم‌های غرب ايستادگي خواهد کرد، لذا مي‌بينيم امروز طبل رسوايي آمريکا و غرب به صدا درآمده است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: آمریکا ، ایران ، استادگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.