سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قيمت واحدهاي مسکن مهر افزايش ندارد

مدير عامل شهر جديد پرديس با تکذيب هر گونه افزايش قيمت واحدهاي مسکن مهر در اين شهر جديد گفت: هيچگونه افزايش قيمتي صورت نگرفته است.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران،سيد مجيد هدايت گفت: همه قراردادها در قالب تفاهم سه جانبه ميان شهر جديد پرديس، انبوه سازان و متقاضيان صورت مي گيرد و امکان افزايش يکجانبه قيمتها از سوي پيمانکار وجود ندارد.

مدير عامل شهرجديد پرديس با بيان اينکه بيش از 104 هزار نفر در دوره جديد براي مسکن مهر ثبت نام کرده اند ، گفت: بخش عمده اي از اين متقاضيان پالايش اطلاعات شده اند و به زودي به مرحله پاياني مي رسد.

هدايت افزود:‌ اين پروژه ها را در مدت 18 ماه تحويل مي دهيم و با توجه به آورده متقاضيان که بموقع انجام مي شود و همچنين تزريق تسهيلات بانکي هم روند عادي دارد، تلاش مي کنيم همزمان تاسيسات زيربنايي و خدمات شهري را هم با ساخت و سازهاي مسکن مهر پيش ببريم.

وي تاکيد کرد: شهروندان مطمئن باشند هيچ مسکني را بدون تامين همه تاسيسات مانند برق، گاز و آب تحويل نخواهيم داد.

هدايت تاکيد کرد که نظارت عاليه بر کيفيت ساخت و ساز داريم و بيمه کيفيت ساختمان هم تهيه مي شود.

وي افزود: با توجه به تمهيدات وزارت راه و شهرسازي براي تامين مصالح ساختماني در شهر جديد، قيمت ساختمان سازي همان رقم قبلي است و شايد هزينه هاي ديگر غير از ساخت و ساز مانند پروانه و ديگر مجوزها افزايش داشته باشد که موضوعي جداست./س
برچسب ها: قیمت ، مسکن ، مهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.