مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران گفت: مراحل احداث تصفیه‏ خانه شهر جدید پردیس توسط شرکت عمران این شهر خاتمه یافته است.

محمد صادق اسدی در گفتکو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت:  شهر جدید پردیس حداقل تا سه سال آینده با مشکل کمبود آب مواجه نیست.

وی ادامه داد: در صورت تحویل این سامانه تصفیه‏ کننده آب به مجموعه شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران، آب شرب شهر جدید پردیس دست ‏کم تا سه سال آینده به طور کامل تأمین می ‏شود.

اسدی اضافه کرد: این وضع تا زمان تکمیل مراحل ساخت و واگذاری سایت مسکن 80 هزار واحدی پردیس برقرار است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران افزود: برای تأمین آب شرب این واحد های مسکونی نیز برنامه ‏هایی از هم ‏اکنون در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: بر اساس طراحی کارشناسان امر برای سایت 80 هزار واحدی پردیس در «دره ‏بهشت» و «کوزو» نیز خط لوله دوم انتقال آب ایجاد می ‏شود.

اسدی در خصوص تأمین آب فاز 9 شهر جدید پردیس نیز خاطرنشان کرد: فاز 9 شهر پردیس از دیگر مناطق هدف استقرار جمعیت در پردیس شمرده می ‏شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران افزود: در حال حاضر طرح ‏های لوله ‏گذاری برای انتقال آب به فاز 9 اجرا شده است.

وی ادامه داد: بدین ترتیب، مجموعه شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران به عنوان نخستین اداره خدماتی به این منطقه مسکونی ورود پیدا کرده است.

اسدی اضافه کرد: در آینده‏ ای نزدیک، این طرح در تست نهایی مورد آزمایش‏ های فنی قرار می ‏گیرد تا نواقص احتمالی آن برطرف شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۶:۲۱ ۲۹ مهر ۱۳۹۱
خواهشمندم در صورت امکان گزارشی از پردیس و امکانات آن و دلالیه بنگاه ها ملک تهیه کنید .