سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیایش شبانه/الهی! درهای آسايش را به رويم باز كن

ستايش و سپاس از آن خدائى است كه راضى به قضاى او هستم. گواهى مي دهم كه خداوند روزى بندگان خويش را بر اساس عدالت تقسيم كرده است و نسبت به جميع مخلوقاتش فضل و بخشش دارد.

مجله شبانه باشگاه خبرنگاران؛

الهى ، بلايى بر من فرود آمده كه سختى و سنگينى آن مرا در هم شكسته و گرفتاري هايى بر من رو آورده كه تحملش مرا درمانده ساخته است و آن را تو از باب قدرتت بر من وارد كرده ‏اى و به اقتدار خود متوجه من نموده ‏اى.
پس چيزى را كه تو آورده ‏اى كسى نبرد و آنچه تو فرستاده‏ اى ديگرى بازنگرداند و بسته تو را كسى نگشايد و چيزى را كه تو بگشايى ديگرى نبندد و آنچه را تو دشوار نموده ‏اى كسى آسان نكند و آن را كه تو ذليل كرده ‏اى ياورى نباشد.

پس بر محمد و آلش درود فرست و به رحمتت - الها - در آسايش را به رويم باز كن و به قدرتت سلطنت غم را در زندگيم درهم بشكن و به من در موردى كه از آن شكوه دارم با ديده عنايت و احسانت بنگر و به من در مورد در خواستم شيرينى اجابت بچشان و از سوى خودت رحمت و گشايش دلخواه نصيبم فرما و برايم نجات و خلاصى سريع از گرفتاري ها مقرر كن‏ و مرا به خاطر غم و اندوه از رعايت واجبات و به كار بستن مستحبات خود باز مدار.

پس اى پروردگار به خاطر آنچه به من رسيده بى تاب و توان شده ‏ام ، و بخاطر آنچه در زندگيم رخ داده پر از اندوه گشته ‏ام و تو ، به رفع گرفتاري هايم و رفع آنچه در آن در افتاده ‏ام توانايى ، پس آن گرفتارى را از من دور كن ، گرچه از جانب تو شايسته آن نيستم ، اى صاحب عرش عظيم.


برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.