سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاصي /

جوابيه مدير عامل پرسپوليس به علي دايي

رویانیان در تمرين امروز پرسپوليس گفت: در مرام، آیین و دین ما قبل از اینکه از کسی درباره اعتقادات ظاهر و باطن او سوال شود به انسان بودن او توجه می شود.

   به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران محمد رویانیان مدیر عامل پرسپولیس در گفت و گو با خبر نگار باشگاه خبرنگاران ضمن تائيد جوابيه منتشره در سايت اين باشگاه اضافه کرد:  من سر تمرین آمدم تا آرامش را به تیم القا کنم و به آنها بگویم که حواشی بیرون زمین به ما ربطی ندارد و دوست ندارم وارد مسائل حاشیه ای شویم.
 وی تصریح کرد: تیم ما در شرایط خوبی دارد وروند روبه رشدی را طی می کند و به سمت آرامش می رود.
رویانیان در خصوص صحبت های علی دایی افزود: خدا همه را به راه راست هدایت کند و جزء افراد راستین جامعه قراد دهد در آیین ما شرط اول زندگی، بندگی و انسانیت است.
 وی در خصوص اینکه در فوتبال می ماند یا نه ادامه داد: من دوست ندارم در فوتبال بمانم چون معتقدم ماندن در فوتبال خیلی هم خوب نیست اما از خبرنگاران تقاضا می کنم که تیم را به مسائل حاشیه ای نکشد.

 رویانیان تأکید کرد: نباید کاری کنیم تا تیم پرسپولیس به سمت و سوی تشنج کشیده شود، باید با آرامش کار کنیم تا نتایج بهتری کسب کنیم.

وي همچنين در بيانيه منتشره در سايت باشگاه پرسپوليس گفت:
 1-باید بگویم در آیین، دین و مرام ما قبل از اینکه از دین و اعتقادات ظاهر و باطن افراد سوال شود به انسان بودن او توجه می شود. پرداختن به ظاهر و مقدسات در فوتبال و یک کنفرانس خبری با  چه اهداف و اصولاً بر چه اساسی مطرح شده؟!

 2- رزومه کاری ما به تمام ایرانیان پوشیده نیست. بنده افتخار می کنم 33 سال در پست‌های حساس تمام زندگی ام را وقف خدمت کرده ام و به نوکری مردم دور از تعلقات و گرایش ها و خطوط سیاسی پرداخته و افتخار می کنم به عنوان سرباز در این مرز و بوم خدمت کرده ام .

 3- برخی از مسائل مطرح شده پاسخ هایی را می طلبد که به موقع به آن پرداخته خواهد شد. یکی دو نفر از معاونین بنده پس از مشورت با خودم بیانیه و اطلاعیه ای را در 5 صفحه تنظیم کرده که در این اطلاعیه به تک تک اظهارت و مباحث مطرح شده در دو سه روز اخیر پرداخته شده بود. بیانیه ای که بسیار مودبانه، منطقی و محکمه پسند بود اما از آنجا که برخی دوستان خیرخواه و مشترک با سرمربی راه آهن از بنده در خواست کردند سکوت کنم بنا شد فعلا این بیانیه منتشر نشود تا فضای فوتبال بیش از این تب آلود نشود .

 بر همین اساس در حال حاضر نیازی به پاسخگویی بیشتر نمی بینم اما در صورت لزوم این بیانیه منتشر خواهد شد تا حق و حقوق باشگاه پرسپولیس پایمال نشود. در باره علی دایی هم باید بگویم او قطعا یکی از دلسوزان فوتبال است اما باید راجع به برخی اظهارات خود که اتفاقا غیر فوتبالی هم بوده بیشتر فکر کند تا مدیون خیلی ها نباشد. به هر حال هیچ انسانی عاری از اشتباه و خطا نیست؛ چه بنده باشم، چه علی دایی و امثالهم.




 4- امیدوارم خداوند متعال ما را از شر شیطان محافظت فرماید. ان شا ا ... پرسپولیس در سایه آرامش و بی توجه به حاشیه سازیها رو به جلو حرکت کند. هدف شادی دل سی میلیون ایرانی است که دل در گرو عشق پرسپولیس دارند و السلام./با
برچسب ها: فوتبال ، دایی ، رویانیان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۱
peyman
۰۹:۲۳ ۰۲ آبان ۱۳۹۱
شما ها بايد هميشه طرف اقاي رويانيان را بكيريد اين اقاي دايي هميشه براي تيم ما حاشيه ساز بوده يادتون رفته كه سكوها رو ميخريد تا موقع بازي علي دايي رو تشويق كنند , علي دايي فكر كرده كيه .
ناشناس
۰۰:۲۹ ۰۲ آبان ۱۳۹۱
یک نوکر دیگه
فرهاد
۰۰:۲۵ ۰۲ آبان ۱۳۹۱
ما نوکر نخواهیم چیکار باید بکنیم
ناشناس
۲۱:۰۸ ۰۱ آبان ۱۳۹۱
رویانیان جان
مردم آگاه هستند... خیلی ها گفتند خدمتگذار مردم و نوکر مردم هستیم اما همشون زدند و خوردند و رفتند
ناشناس
۱۷:۵۵ ۰۱ آبان ۱۳۹۱
مردم ايران بايد با چه زباني بگويد بابا ما نوكر نمي خواهيم ؟!؟! مدير مي خواهيم كه حلال مشكلاتمان باشد مدير مي خواهيم حل بحران كند نه نوكر .