سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری 15 نفر درحاشیه دربی نیوکاسل

دربی تلخ شب گذشته بین نیوکاسل و ساندرلند صحنه‌ی رفتارهای نژاد پرستانه‌ی بسیاری بود که توسط پلیس مورد بررسی قرار گرفته است

به گزارش خبرنگارورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگذاری روئیترز، پلیس نیوکاسل از میان 50 هزارتماشاگر، 15 نفر را به جرم تهییج دیگران و توهین های نژادپرستانه در جریان دربی نیوکاسل و ساندرلند دستگیر کرد.


پلیس در این ارتباط گفت: چندین حادثه در طول تساوی یک بر یک این دو تیم در استادیوم رخ داد و از سوی جایگاه هواداران ساندرلند این چنین شنیده می‌شد که با شعارهائی مرگ استیون تایلو، بازیکن نیو کاسل را آرزو می‌کردند.
این بازیکن در هفته های اخیر در ارتباط با رقابت این دوتیم صحبت های زیادی را کرده بود.
در ادامه گزارش پلیس چنین آمده است که از چند سوی ورزشگاه اهانت های نژاد پرستانه به گوش رسیده که این حادثه به دقت در دست بررسی قرار گرفته است.
اما پلیس در جهت آرام نشان دادن اوضاع برخلاف جو متشنج حاکم برورزشگاه گفت: بیشتر هواداران بسیار آرام بودند و از انجام این دیدار لذت بردند و تنها 15 نفر دستگیر شده اند که در مقایسه با جمعیت 50 هزار نفری ورزشگاه عدد ناچیزی به نظر می‌رسد.

پلیس در ادامه گفت: 6 نفر از هواداری که بازداشت شدند به جرم حمل مواد مخدر نیز محکوم شده اند و پرونده ی آنها بسیار سنگین است./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.