سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"كلاه قرمزي و بچه ننه "در چند قدمي 6 ميلياردي شدن

فيلم سينمايي" كلاه قرمزي و بچه ننه" با 63 روز اكران خود در سينماهاي كشور فروش 5 ميليارد و 900 ميليون توماني را براي خود رقم زده است.

علي سرتيپي، پخش كننده فيلم سينمايي "كلاه قرمزي و پچه ننه" در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران؛ گفت: فيلم سينمايي "كلاه قرمزي و بچه ننه" پس از ده هفته اكران در سينماهاي كشور فروش 5 ميليارد و نهصد ميليون توماني را براي خود رقم زده است كه از اين فروش 3 ميليارد و سيصد ميليون تومان آن مربوط به تهران است كه با داشتن 26 سالن سينمايي در روز گذشته فروش 9 ميليون توماني را سپري كرده است.


وي افزود: هم چنين "كلاه قرمزي و بچه ننه" با داشتن 45 سالن سينمايي در شهرستان فروشي 2 ميليارد و شصد ميليون توماني را براي خود رقم زده است كه به زودي اين فيلم فروش 6 ميليارد توماني را پشت سر خواهد گذاشت.
وي ادامه داد: فيلم سينمايي بغض نيز با داشتن 17 سالن سينمايي و 26 روز نمايش فروشي 170 ميليون توماني را در تهران سپري كرده است.
گفتني است؛ فيلم سينمايي "كلاه قرمزي و بچه ننه "به كارگرداني "ايرج طهماسب" و 10 هفته در سينماهاي كشور در حال اكران است كه به زودي تعدادي از سالن هاي سينمايي خود را با اكران فيلم هاي جديد از دست مي دهد./ص
برچسب ها: فیلم ، کلاه ، قرمزی ، سینما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.