سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرکره در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

توجه به "گفتمان رهبري و بصيرت ولايي" خنثي کننده توطئه‌‌هاي دشمن است

مسئول بسيج دانشگاه علوم تحقيقات، بصيرت ولايي و توجه به گفتمان رهبري را از عناصر لازم براي جلوگيري از اقدامات تروريستي دشمن دانست و افزود: دستگاه‌هاي امنيتي بتوانند با استفاده از اين معيار اساسي، فضاي امن و مناسبي را در کشور فراهم کنند.

محمد حسن پرکره در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه اقدام اخير گروهک تروريستي انصار در چابهار، برآمده از تفکر انگليسي-آمريکايي است، اظهار داشت: با توجه به اينكه خارج کردن گروهک منافقين از ليست تروريستي از يک الگوي آمريکايي سرچشمه مي‌گيرد، هدف از اين امر، فراهم آوردن فضاي مناسب و امکانات لازم براي اين قبيل گروهک‌ها در انجام ترور افراد مختلف در کشور است.

وي با بيان اينکه در سيستم نظامي نوين دنيا عمليات تروريستي جزء ظرفيت‌هاي يک سيستم قرار نمي‌گيرد، افزود: بصيرت ولايي و توجه به گفتمان رهبري، عناصر لازم براي جلوگيري از اين قبيل اقدامات هستند. دستگاه‌هاي امنيتي بتوانند با استفاده از اين معيار اساسي، فضاي امن و  مناسبي را در کشور فراهم کنند.

اين فعال دانشجويي تصريح کرد: پس از حادثه تروريستي در چابهار که منجر به شهادت حامد بِزي و مرتضي آسوده شد، هم‌اکنون نيروهاي بسيجي با هوشياري کامل در حال دفاع از مرزها هستند.

عضو شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي ادامه داد: بعد از گذشت سه روز از اين حادثه، شهر در امنيت کامل به سر مي‌برد و ساکنين شهر، طبق روال گذشته به کسب و کار خود مشغول بوده و دانش آموزان و دانشجويان در حال تحصيل در مراکز علمي خود هستند.

پرکره با اشاره به برگزاري مراسم تشييع و تدفين شهداي بسيجي که روز گذشته در چابهار انجام شد، خاطرنشان کرد: خانواده هر دو شهيد هنگام مراسم خاکسپاري به مردم شيريني و گل مي‌دادند و اين نشان از روحيه برجسته عاشورايي ملت فهيم ايران است.

انتهاي پيام/ش3
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.