سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باز هم قصه تکراری شکارچیان وجلبک ها:

تمرین قایقرانان با اعمال شاقه/ خطری که از بیخ گوش پارو زنان می گذرد!

تمرین قایقرانان در بندر انزلی اکثر مواقع مشکلاتی در برداشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران : بندر انزلی یکی از قطب های تمرین قایقرانان روئینگ است که اکثر تمرینات تیم ملی بانوان دراین شهرستان برپا می شود اما قایقرانان برای انجام تمرینات خود در فصل زمستان و تابستان با مشکلاتی مواجه هستند که در پیگیری تمرینات آنها اختلال ایجاد می کند.

با توجه به اینکه محل تمرین قایقرانان در مرداب انزلی است به همین دلیل با شروع فصل گرما رشد جلبک ها در این محل افزایش چشمگیری دارد و به همین دلیل قایقرانان برای انجام تمرینات خود با مشکل مواجه می شوند و به طوریکه پاروی آنها به جلبک ها گیر می کند اما با شروع فصل سرما جلبک ها ته نشین می شوند و چندان مشکلی برای قایقرانان ایجاد نمی کنند اما با این حال مسئولان فدراسیون به دنبال پاکسازی کامل این محل هستند تا روئینگی ها تمرین بدون مشکلی را پیگیری کنند.

این گزارش حاکی است: همچنین یکی دیگر از مشکلات قایقرانان برای انجام تمرینات حضور شکارچیان در این محل است که با سرد شدن هوا آنها در مرداب انزلی به امر شکار می پردازند و این در حالی است که قایقرانان در انزلی تمرینات خود را پیگیری می کنند.

2 هزار متر از این محل برای انجام تمرینات به قایقرانان اختصاص داده شده است اما دراین فصل شکارچیان به شکار می پردازند به همین دلیل بخشی از این مسافت در اختیار آنهاست و قایقرانان نمی توانند به طور کامل از این مکان استفاده کنند.

از طرف دیگر تمرین در چنین مکان هایی دارای ضریب خطر بسیار بالایی است چرا که امکان دارد ملی پوشان توسط شکارچیان به طور سهوی مورد اصابت گلوله قرار گرفته و صدمه ببینند.

گفتنی است، به نظر می رسد به دلیل مشکلاتی که در این محل وجود دارد بندر انزلی محیط چندان مناسبی برای انجام تمرینات قایقرانی نیست و مسئولان باید این محل را برای برپایی اردوهای آماده سازی مهیا کنند.

یکی دیگر از مشکلاتی که در این محل دیده می شود سرمای بیش از حد هوا با شروع فصل سرما است به طوریکه انجام تمرینات برای ملی پوشان به راحتی امکان پذیر نیست و آنها با مشکلاتی مواجه می شوند که در روند آماده سازی آنها تأثیر منفی می گذارد و به همین دلیل باید تمرینات آنها در مناطق جنوب کشور که از شرایط جوی مناسب تری برخور دار است پیگیری شود.

خاطرنشان می شود: با پایان اردوی آماده سازی تیم ملی آقایان مرحله جدیدی از تمرینات آنها به زودی در بندر انزلی پیگیری خواهد شد که در صورتیکه این مشکلات با همین روند ادامه داشته باشد شرایط برای آنها مساعد نخواهد بود./ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.