سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئولیت ها را با خادم تقسیم کردیم

بنا: دلسوز کشتی فرنگی هستم

مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی و سرمربی تیم کشتی فرنگی بزرگسالان گفت: برخی می‌گویند که من قهر می‌کنم ولی این مسائل به خاطر این است که واقعا دلسوز کشتی فرنگی هستم.

به گزارش گروه ورزرشي باشگاه خبرنگاران، محمد بنا گفت: همیشه افتخار می‌کردم که در کنار خادم کار می‌کردم و طی چند روز گذشته دو بار باهم جلسه داشتیم و در نهایت این مسئولیت را پذیرفتم.

وی ادامه داد: مدیریت فنی امری زمان‌بر است و با آقای خادم این مسئولیت را تقسیم کردیم. ولی من همیشه به همکاری با آقای خادم افتخار می‌کنم و از ایشان می‌خواهم که در کنار من باشند و به من انرژی بدهند تا بتوانیم از پس این مسئولیت سنگینی که پس از المپیک به وجود آمده برآيیم.

بنا افزود: کشتی فرنگی حالا به نقطه ایده‌آل رسیده است اما هنوز شرایط مطلوب نیست. کمبودهای زیادی است. همیشه قبل از مسابقات بزرگ یک گروه می‌آیند و وعده کمک به کشتی می‌دهند ولی بعد که این رقابت‌ها تمام شد مشکلات فراموش می‌شود و فدراسیون می‌ماند با یک دنیا مشکلات.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: همه از محمد بنا توقع دارند با دست خالی کار کند ولی در حال حاضر کشتی فرنگی به شرایط آیده‌آلی رسیده است و این کار را سخت می‌کند. من جلسه‌ای با آقای خطیب و با آقای خادم داشتم و در نهایت تلاش شد با همین مشکلات و با انرژی مثبتی که آقای خادم به من دادند کار را شروع کنیم.

دارنده مدال نقره جهان ادامه داد: زمان زیادی تا جام جهانی نداریم کشتی ایران یک میزبانی بزرگ را پذیرفته و باید از پس این مسابقات برآید و برای رسیدن به این موفقیت باید ابزار لازم را داشته باشیم زیرا موفقیت در این رقابت‌ها باعث می شود که مردم بیشتر به سمت کشتی بیایند.

بنا اظهار داشت: توقعات از محمد بنا نیست، محمد بنا فرد است، توقع از کشتی فرنگی است و هیچ کس به تنهایی نمی‌تواند این کار را انجام دهد. یک عده آدم عاشق تلاش کرده‌اند تا کشتی فرنگی به این جایگاه برسد. توقع از این رشته این است که این موفقیت‌ها تداوم داشته باشد.

وی تصريح کرد: عده‌ای به من می‌گویند که به تیم بزرگسالان چسبیده‌ام و کار پشتوانه‌سازی را رها کرده‌ام پس از المپیک پکن که کار خود را آغاز کردیم فاکتور سنی تیم ما جوان بود و در کنار آن به اشکال مختلف یک تیم مطمئن و قوی را داشتیم که در رقابت‌های جهانی به ترتیب نایب قهرمان شد، سال بعدش دو مدال طلا کسب کردیم و سال 2011 هم سوم شدیم.

بنا افزود: الان تیم ایران قهرمان المپیک شده است ولی ما فاکتور سنی نداریم، سیستم ما برای حضور در المپیک برزیل تا المپیک لندن فرق می‌کند باید توجه زیادی به جوانان و نوجوانان داشته باشیم و این کار نیاز به امکانات و ابزاری مورد نیاز دارد./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.