سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گفتگو با فرزند ضياءالدين دري به بهانه حضور در "كلاه پهلوي"؛

"كلاه پهلوي" برابر با 30 فيلم سينمايي براي من تجربه به ارمغان آورد/ بازي در نقش "محمد علي "فرصت مناسبي براي ارزيابي توانايي ام بود

مجموعه "كلاه پهلوي" برابر با 30 فيلم سينمايي براي من تجربه به ارمغان آ‌ورده و فرصت مناسبي براي ارزيابي توانايي ام بود.

نويد دري، ايفاگر نقش "محمد علي" و دستيار اول كارگردان پروژه "كلاه پهلوي" در گفتگو به خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران؛ گفت: خوشحالم كه به عنوان بازي در نقش "محمد  علي" انتخاب شده ام و اين براي من فرصت خوبي بود تا بتوانم در كنار بزرگان عرصه سينما و تلويزيون كسب تجربه كنم و  توانايي خود را در كنار آنها بسنجم.
وي با بيان اين مطلب كه پس از رفتن "رضا قدياني" ،به عنوان دستيار اول كارگردان كار برايم خيلي سخت شد؛ اظهار  داشت: با رفتن "رضا قدياني" به دليل مشكلات شخصي من بنا به درخواست پدرم و تهيه كننده، به جاي قدياني مسئوليت اين كار را قبول كردم.
ايفاگر نقش "محمد علي"، تصريح كرد: در ابتداي كار و در بيشتر صحنه ها ي خياباني، كار دشوار بود كه به دليل انرژي بازيگران و پدرم، اين مسئله ساده تر شد.
دستيار اول كارگردان با اشاره به نقش خود در روند كار، اظهار داشت: من به جاي "محمد علي" پسر جواني كه پدرش از معتمدين و افراد مذهبي شهر سامان است در يك آسياب محلي مشغول به كار هستم.
دري با بيان اين مطلب كه شهر سامان يك مكان فرضي است، گفت: همه اتفاقات براساس اسناد تاريخي ساخته شده ولي ساخت و پرداخت شخصيت ها و موقعيتهاي اتفاق افتاده براساس ديدگاه نويسنده و كارگردان است.
وي افزود: افرادي چون حكمت، تقي زاده، بولارد و چند نفر ديگر در تاريخ وجود داشته اند كه شخصيت آنها در مجموعه "كلاه پهلوي" هم به تصوير كشيده شده است.
اين بازيگر ضمن تشكر ويژه از "سيد ضياءالدين دري" و "محمدرضا تخت كشيان" تهيه كننده، ابراز داشت: از همه بازيگران پيشكسوت اين مجموعه و از بازي خوب "امير علي دانايي"، "بهاره كيان افشار" و "نگين محسني" به عنوان اولين كار خود نهايت تشكر را دارم.
دستيار اول كارگردان "كلاه پهلوي"، ادامه داد: با همه دشواري كار در مجموعه "كلاه پهلوي" حضور من به عنوان دستيار اول كارگردان و بازيگر اين پروژه برابر با 30 فيلم سينمايي برايم تجربه به ارمغان آورد.
بازيگر نقش "محمد علي" ضمن تشكر از استاد "داود رشيدي"؛ گفت: استاد "داود رشيدي" با تجربه اي 60 ساله در تئاتر، سينما و تلويزيون به خوبي توانستند تجربيات خود را در اختيار من و جوانان اين پروژه قرار دهند.
وي با اشاره به حضور و بازي كردن زنده ياد "ناديا دلدار گلچين"؛ گفت: مرحوم گلچين ايفاگر نقش مادر محمد علي در "كلاه پهلوي" بود و با وجود هفته اي 3 بار دياليز شدن يك هفته در باغي در كنار ما همكاري كردند.
وي افزود: با پيشرفت بيماري مرحومه گلچين، ما نتوانستيم بيشتر سكانسهاي داخل خانه محمد علي را فيلمبرداري كنيم.
وي خاطرنشان كرد: با وجود بزرگ شدن در يك خانواده هنري، بازيگري را حرفه اي بسيار دشوار ميدانم و از همكاري با تيم "كلاه پهلوي" احساس افتخار و غرور مي‌كنم./ص
برچسب ها: نویددری ، کلاه ، پهلوی ، سریال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.