سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تظاهرات سوري هاي مقيم روسيه مقابل سفارت آمريکا در مسکو

شماري از دانشجويان و شهروندان سوري مقيم روسيه به همراه برخي از روس هاي حامي سوريه در مقابل سفارت آمريکا در مسکو تظاهرات اعتراض آميز برگزار کردند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل ازشبکه تلويزيوني سوريه ؛‌ شاخه خارجي انجمن ملي دانشجويان سوريه با همکاري سوري هاي مقيم روسيه تجمع اعتراض آميزي در مقابل سفارت آمريکا در مسکو برگزار کردند. شرکت کنندگان در اين تجمع حمايت خود را از سوريه در مقابله با تروريسم اعلام کردند.

آنها همچنين سياست هاي خصمانه آمريکا، اروپا و شيخ نشين هاي خليج فارس و نيز ترکيه عليه سوريه را که با هدف از بين بردن استقلال و تماميت ارضي سوريه اتخاذ مي شود، محکوم کردند.

يکي از شهروندان روس که در اين تظاهرات شرکت داشت گفت: ما امروز به اينجا آمديم تا حمايت و همبستگي خود را با سوريه اعلام کنيم. وقتي خبر تجاوزات و توطئه هاي آمريکا و اروپا و کشورهاي عربي عليه سوريه را مي شنوم نمي توانم جلوي اشک هاي خودم را بگيرم.

يکي ديگر از شهروندان روس شرکت کننده در اين تجمع گفت: اين اولين تجمع در حمايت از سوريه نيست و آخرين آنها نيز نخواهد بود. مي خواهم بگويم ترکيه و شيخ نشين هاي خليج فارس در سوريه دخالت مي کنند و رفتارهاي پر از تناقض رجب طيب اردوغان نخست وزير ترکيه نيز بهترين نشانه اين دخالت هاست.

يکي ديگر از شهروندان روس گفت: ما سياست هاي آمريکا عليه سوريه و ديگر کشورهاي جهان را محکوم مي کنيم. اين سياست ها خصمانه و منفي است. کشورهاي غربي و اروپايي نه تنها از جنايتکاران و قاتلان حمايت مي کنند بلکه مزدوران تروريست را هم به سوريه مي فرستند و سلاح و پول نيز در اختيار آنها مي گذارند.

ديگر شهروند روس گفت: به اينجا آمده ايم تا حمايت خود را از ملت سوريه اعلام کنيم و اعتراض خود را به دخالت هاي غرب در سوريه نشان دهيم. همه نيروهاي ضد آمريکايي بايد دست به دست يکديگر بدهند و استراتژي مناسبي را براي حمايت از ملت سوريه در پيش بگيرند.

برچسب ها: سوریه ، روسیه ، آمریکا ، مسکو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.