سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تظاهرات حاميان دولت سوريه در ونزوئلا

سوريهاي مقيم کاراکاس ، پايتخت ونزوئلا ، در برابر سفارت سوريه در اين شهر در حمايت از بشار اسد رئيس جمهور سوريه تظاهرات کردند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران  ؛‌ در اين تظاهرات دهها نفر از سوري هاي مقيم کاراکاس شرکت کرده بودند. آنها با در دست داشتن پرچم و پوسترهايي در حمايت از بشار اسد خواستار وحدت و يکپارچگي مردم سوريه شدند که در چند ماه گذشته دستخوش ناآرامي هاي خشونت آميز بوده است.

مارينا بطار ، از زنان سوري که مدت 20 سال ساکن کاراکاس بوده است با اعلام حمايتش از بشار اسد گفت :من مسيحي ام و برادرم مسلمان است. ماه همگي برادر و خواهر هستيم چون سوريه يک سرزمين و آسمان واحد است. ما سوري هستيم و از بشار اسد حمايت مي کنيم.»
شوراي امنيت سازمان ملل که در آن قدرت هاي غربي در خصوص بحران سوريه در يک طرف، و روسيه و چين در طرف مقابل آنها قرار گرفته اند ناتواني خود را در متوقف ساختن کشمکشي که به يک جنگ داخلي تبديل شده و بيش از سي هزار کشته بر جا گذاشته ، نشان داده است.

غسان عباس ، سفير سوريه در ونزوئلا از حمايت همه ونزوئلايي ها ، و نه فقط ونزوئلايي هاي سوري تبار ، استقبال کرد و گفت :«ما نه فقط از جامعه سوري هاي مقيم ونزوئلا ، بلکه همچنين از مردم ونزوئلا و همه کساني که عاشق صلح اند دعوت مي کنيم از ما در اين جنگ حمايت کنند زيرا آنها (دشمنان سوريه) مي خواهند يک ملت را فقط براي اينکه در برابر نقشه هاي سلطه جويان ايستاده است نابود کنند.

غسان عباس همچنين از روسيه ، چين و ونزوئلا به سبب حمايتشان از ملت سوريه در اين کشمکش تقدير کرد.

برچسب ها: سوریه ، دولت ، تظاهرات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.