سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نيازي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

منتظر مجازات تروريست‌ها از سوي دستگاه‌هاي امنيتي هستيم

عضو شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي کشور گفت:‌ امروز به برکت جمهوري اسلامي، اتحاد شيعه و سني بيش از پيش قوي شد، لذا دشمنان و اجير شده‌ها بدانند با اين حرکت خود را پست‌تر از گذشته نشان دادند.

سامان نيازي عضو شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران درباره انفجار تروريستي در چابهار و به شهادت‌رسيدن 2 بسيجي اظهار داشت: دوباره دست آمريکا و رژيم صهيونيستي از آستين ايادي و مزدوران از خدا بي‌خبر بيرون آمد و توطئه شوم آنها که مخالف وحدت مسلمانان ايران اسلامي هستند شکل گرفت، اما اين توطئه، نقش برآب شده و انشاءالله خون شهداي بسيجي، رسوايي آنها را رقم خواهد زد.

وي افزود: امروز به برکت جمهوري اسلامي، اتحاد شيعه و سني بيش از پيش قوي‌تر شده است و دشمنان و اجير شده‌ها بدانند با اين حرکت خود را پست‌تر از گذشته نشان دادند.

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد بيرجند تصريح کرد: ضمن محکوميت اين جنايت، به خانواده شهداي بسيجي تبريک و تسليت مي‌گوييم و خواستار رسيدگي هرچه سريع‌تر به اين جنايت به وسيله دستگاه‌هاي امنيتي هستيم تا بانيان اين جنايت هرچه زودتر به سزاي اعمال خود برسند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: اتحاد ، شیعه ، سنی ، نیازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.