فرمانده قرار گاه قدس سپاه جنوب شرق كشور با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان شوشتری و محمد زاده گفت: حادثه تروریستی پیشین و شهادت شهدای وحدت شلیك تیر خلاص بر پیكر بیمار و نیمه جان گروهكهای تروریستی و اشرار در منطقه بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان ، سردار ذبیح الله منصوری روز سه شنبه در آیین گرامیداشت سومین سالگرد شهدای وحدت در پادگان تیپ تكاوری 110 سلمان فارسی سپاه زاهدان، افزود: وقوع این حادثه تروریستی و شهادت سرداران شهید شوشتری و محمد زاده و شماری از بزرگان و ریش سفیدان طوایف نه تنها هیچ خللی در اراده پولادین مردم بویژه شیعه و سنی سیستان و بلوچستان ایجاد نكرد بلكه سبب اتحاد و همبستگی بیشتر سران و بزرگان طوایف در استان شد.
وی بیان كرد: سران و ریش سفیدان طوایف و قبایل شیعه و سنی سیستان و بلوچستان پس از این حادثه ثابت كردند كه با جان و دل ادامه دهنده راه شهیدان وحدت بویژه سرلشكر شهید شوشتری هستند و هیچگاه به دشمنان اجازه رخنه در صفوف به هم فشرده خود را نمی دهند و همین مساله موجب شده تا دشمنان و مزدوران سرسپرده آنها جرات حضور در منطقه را پیدا نكنند.
فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق كشور با تسلیت سالروز شهادت امام محمد تقی حضرت جوادالائمه (ع) گفت: مردم شیعه و سنی این استان صدها سال با اتحاد و تعامل و همدلی زندگی مسالمت آمیزی در كنار یكدیگر داشته اند و همواره در مقابل دشمنان قاطعانه ایستادگی كرده اند.
وی اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی از آنجایی كه مردم این منطقه انقلاب و نظام اسلامی را از آن خودشان می دانستند و حامی و پشتیبان رهبر و مسوولان نظام بودند، دشمنان تلاش گسترده ای را برای ایجاد اختلاف و رخنه در صفوف به هم فشرده شیعه و سنی استان آغاز كردند.
وی ادامه داد: تلاش های تبلیغی و رسانه ای دشمنان كه راه به جایی نبرد در صدد انتقام گیری از مردم بر آمدند بگونه ای كه عبدالمالك سركرده تروریستها در زمان بازجویی اعتراف كرد كه دل پر دردی از مردم بلوچ بویژه سران طوایف دارد زیرا آنان با وی همكاری نمی كردند و پس از ورود سردار شوشتری ارتباط سران طوایف با مسوولان نظام بیشتر شد، به همین علت تصمیم به انجام عملیات انفجار در همایش سران طوایف را گرفتند تا هم سردار شوشتری و هم بزرگان طوایف را قتل عام كنند.
سردار منصوری گفت: حادثه تروریستی پیشین سبب شد تا مردم منطقه بخصوص سران و بزرگان طوایف بیش از پبش با هم متحد شوند و با اقتدار راه شهید شوشتری و سایر شهدای وحدت را ادامه دهند.
تروریستهای مزدور استكبار در روز 26 مهر سال 1388 با اقدامی جنایتكارانه در همایش سران و ریش سفیدان قبایل و طوایف در شهر پیشین از توابع شهرستان سرباز سرداران سپاه اسلام نور علی شوشتری و رجب علی محمد زاده را به همراه 40 نفر از بزرگان طوایف و مردم عادی به شهادت رساندند./س

برچسب ها: سالگرد ، شهدای ، وحدت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.