سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

عزم تیم فوتبال ذوب آهن برای کسب سهمیه آسیایی

سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پیش از دیدار تیمش با آلومینیوم هرمزگان گفت: بازیکنان این تیم ، توان آن را دارند که حتی سهمیه آسیایی بگیرند اما تحقق این هدف مستلزم برخی تغییرات است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان فرهاد کاظمی عصر دیروز در نشست خبری که در باشگاه ذوب آهن اصفهان برگزار شد، اظهارکرد: ما با ایجاد این تغییرات باید بازیکنان را در شرایطی قرار دهیم که بتوانند فعل خواستن را صرف کنند.

وی افزود: در مدت کوتاهی که مسوولیت تیم ذوب آهن را برعهده گرفتم سعی کردم انگیزه بازیکنان را افزایش دهم و روحیه آنها را ارتقا دهم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه از انتخاب ذوب آهن برای ادامه فعالیت مربیگری خود بسیار خوشحالم تصریح کرد: این باشگاه از امکانات خوب و مدیران با انگیزه برخوردار است که می تواند زمینه موفقیت تیم فوتبال آن را فراهم کند.

وی درباره دیدار با تیم آلومینیوم هرمزگان که امروز در ورزشگاه فولاد شهر برگزار می شود، تاکید کرد: سطح تیم آلومینیوم هرمزگان نسبت به تیم های صدر جدول متفاوت است اما همواره بازی با تیم های قعرنشین سخت است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اظهارکرد: در مدتی که مسوولیت این تیم را برعهده گرفتم سعی کردم از توانایی بازیکنان شناخت بیشتری پیدا کنم تا بتوانم کمبودهای این تیم را شناسایی و برای رفع آن ها در آینده چاره اندیشی کنم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه تعدادی از بازیکنان تیم ذوب آهن در گذشته زیر نظر من بازی کرده اند وازآنان شناخت کامل دارم .

کاظمی تاکید کرد: بازیکنان ذوب آهن بسیار تاکتیک پذیر هستند و مطمئن هستم با ایجاد تغییرات تاکتیکی و تقویت این تیم در چند پست می توانیم در آینده نتایج درخشانی را به دست آوریم.

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در ادامه مسابقات لیگ برتر باشگاههای کشور عصرامروز در ورزشگاه فولاد شهر میزبان تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان است./ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.