سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان پیش از دیدار تیمش با تیم ذوب آهن اصفهان اظهارداشت: امروز بازی زیبایی بین دو تیم انجام خواهد شد زیرا دو تیم از انگیزه بالایی برای این دیدار برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان اکبرمیثاقیان عصر دیروز در نشست خبری در اصفهان افزود: در دیدار امروز به جز حمید عسگری مدافع محروم خود همه بازیکنان را در اختیار داریم و برای اولین بار شش یا هفت بازیکن جوان ما در لیگ برتر بازی خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان به مشکلات مالی تیم های لیگ برتر اشاره کرد و گفت : مشکلات مالی برای همه تیم ها وجود دارد و من سعی کرده ام براساس بضاعت مالی تیم را ببندم.

میثاقیان، شرایط آب و هوایی و اشتباهای داوری را در نتایج این تیم تاثیرگذار دانست و تصریح کرد: با وجود این هیچگاه به داوریها اعتراض نکردیم و تلاش خود را برای رفع مشکلات این تیم افزایش دادیم .

وی با بیان اینکه انتظارات از تیم جوان ما بسیار زیاد است ، گفت: مردم و هواداران از مشکلات درونی تیم آگاه نیستند و فقط نتایج آن را می‌ بینند و ما نیز مجبوریم تا انتظارات آنها را برآورده کینم .

خاطر نشان می شود:تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در ادامه مسابقات لیگ برتر باشگاههای کشور عصر امروز در ورزشگاه فولاد شهر میهمان تیم ذوب آهن اصفهان است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.