سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف 100 کيلوگرم مواد مخدر در اروميه

فرمانده انتظامي استان آذربايجان غربي از کشف 100 کيلوگرم مواد مخدر از نوع هروئين و ترياک طي 24 ساعت گذشته در شهرستان اروميه خبر داد.

 به گزارش گروه حوادث باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس، فرمانده انتظامي آذربايجان غربي  گفت: در پي کسب خبري مبني بر اينکه فردي با تشکيل باندي در امر تهيه و توزيع گسترده مواد مخدر در شهرستان اروميه فعاليت مي نمايد، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
سردار"شرفي" افزود: در پي انجام كارهاي اطلاعاتي و تعقيب و مراقبت هاي شبانه روزي ماموران مبارزه با مواد مخدر استان، اعضاي شبكه مذکور شناسايي و مشخص گرديد باند ياد شده قصد جابجايي مقادير قابل توجهي مواد مخدر را دارند.
وي ادامه داد: با مشخص شدن اين امر ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر به همراه کارکنان انتظامي اروميه و يگان امداد اين شهرستان ،سريعا وارد عمل شده و ضمن دستگيري سرشبکه و يکي از اعضاي باند ،دو خودروي حامل بار مواد مخدر را توقيف کردند.
سردار "شرفي" اظهار داشت: در بازرسي از خودروهاي توقيفي 100 کيلوگرم مواد مخدر از نوع هروئين و ترياک کشف و ضبط شد.
 فرمانده انتظامي آذربايجان غربي در پايان خاطرنشان شد: تحقيق از دو متهم دستگير شده جهت شناسايي و دستگيري ساير اعضاي باند کماکان توسط کارکنان پليس مبارزه با مواد مخدر استان ادامه دارد./ف
برچسب ها: کشف ، مخدر ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.